طرز تهیه ساندویچ رست بیف

طرز تهیه رست بیف ساناز مینایی طرز تهیه ساندویچ رست بیف مرغ طرز تهیه رست بیف ارمنی قیمت ساندویچ رست بیف طرز تهیه ساندویچ رست بیف ریش ریش طرز تهیه رست بیف سیب زمینی طرز تهیه ساندویچ رست بیف با سس قارچ طرز تهیه سالاد رست بیف

ساندویچ رست بیف یکی از انواع ساندویچ های محبوب بین المللی است که با گوشت گوساله تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ رست بیف در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت گوساله۴۰۰ گرم
قارچ۲۰۰ گرم
پیاز۲ عدد متوسط
سیر۴ عدد
گوجه فرنگی۳ عدد
خیارشور۵ عدد
کاهو۲ پیمانه
چیپس سیب زمینی۱ پیمانه
پنیر پیتزا۱ پیمانه
نان باگت۴ عدد
نمک۱ قاشق غذاخوری
زنجبیل½ قاشق چایخوری
چوب دارچین۱ تکه
فلفل سیاه۱ قاشق چایخوری
برگ بو۲ عدد

طرز تهیه ساندویچ رست بیف

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ رست بیف خوشمزه در ابتدای کار گوشت گوساله را درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم و به اندازه ای که روی گوشت را بگیرد آب جوش اضافه می کنیم و قابلمه را روی حرارت زیاد قرار می دهیم.

مرحله دوم

در ادامه حرارت را ملایم می کنیم و کف های روی گوشت را با قاشق جمع کرده و دور می ریزیم. حالا پوست پیاز و سیر را جدا کرده و به صورت کامل به همراه برگ بو و چوب دارچین به قابلمه اضافه می کنیم.

نکته: حتما تمام کف های روی سطح آب را با قاشق جمع کرده و دور بریزید تا در پایان طعم و بوی زهم گوشت را حس نکنید.

مرحله سوم

حالا نمک را به همراه فلفل سیاه و پودر زنجبیل به قابلمه اضافه می کنیم، سپس درب قابلمه را بسته و اجازه می دهیم گوشت به مدت ۲ تا ۳ ساعت کاملا پخته شود. پس از گذشت این زمان گوشت را از قابلمه خارج می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله گوشت را ریش ریش کرده،، سپس قارچ را شسته و به صورت ورقه ای خرد می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت زیاد قرار داده و مقداری روغن مایع درون آن ریخته و اجازه می دهیم روغن گرم شود.

مرحله پنجم

حالا قارچ را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا قارچ کاملا سرخ شود و از تابه خارج می کنیم. در ادامه حرارت را ملایم می کنیم و گوشت ریش ریش شده را به تابه می افزاییم، سپس تفت داده تا کمی سرخ شود.

مرحله ششم

توجه داشته باشید گوشت را بیش از حد تفت ندهید تا آب میان بافتی اش تبخیر شده و خشک شود. در ادامه قارچ سرخ شده را به تابه اضافه کرده و کمی تفت می دهیم، سپس تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم.

مرحله هفتم

حالا فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن کرده و اجازه می دهیم فر به طور کامل گرم شود. در ادامه کاهو را به صورت ریز خرد کرده و می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش خارج شود.

مرحله هشتم

در این مرحله گوجه فرنگی و خیارشور را شسته و به صورت دلخواه خرد می کنیم، سپس مقداری کاهو، خیارشور، گوجه فرنگی و چیپس سیب زمینی درون نان باگت می ریزیم. در ادامه مقداری از گوشت ریش ریش شده درون نان می افزاییم.

مرحله نهم

حالا روی گوشت را با پنیر پیتزا می پوشانیم، سپس به همین ترتیب ساندویچ ها را درست می کنیم تا مواد تمام شوند. در ادامه ساندویچ ها را درون سینی فر قرار داده و سینی را طبقه میانی می گذاریم تا پنیر پیتزا کاملا آب شود.

مرحله دهم

زمانی که پنیر پیتزا ذوب شد، سینی را از فر خارج کرده، سپس ساندویچ ها را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. در صورت عدم دسترسی به فر، می توانید پنیر پیتزا را درون تابه ریخته و درب آنرا ببندید تا ذوب شود، سپس به ساندویچ ها اضافه کنید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 24 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.