طرز تهیه ساندویچ تن ماهی

طرز تهیه تن ماهی رژیمی طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با پنیر پیتزا طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با سیب زمینی طرز تهیه ساندویچ تن ماهی با قارچ طرز تهیه ساندویچ ماهی ترکیه طرز تهیه ساندویچ تونا ساندویچ تن ماهی سرد طرز تهیه ساندویچ سوسیس بندری

ساندویچ تن ماهی از ساندویچ های ساده و فوری بین المللی است که با مواد متنوعی درست میشود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ تن ماهی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
تن ماهی۲ عدد
سیب زمینی۲ عدد
قارچ۱۰ عدد متوسط
رب گوجه فرنگی۱ قاشق غذاخوری
پیاز۲ عدد بزرگ
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبه و روغنبه مقدار کافی

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ تن ماهی خوشمزه ابتدا قوطی های تن ماهی را درون یک قابلمه حاوی آب می ریزیم، سپس روی حرارت قرار می دهیم تا به مدت ۲۰ دقیقه بجوشند. در ادامه سیب زمینی ها را پوست گرفته و به صورت نگینی خرد می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله سیب زمینی ها را با آب سرد می شوییم و خشک می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و کمی روغن اضافه می کنیم. در ادامه سیب زمینی ها را به تابه اضافه کرده و به خوبی سرخ می کنیم.

مرحله سوم

پس از اینکه سیب زمینی ها سرخ شدند، آنها را از تابه خارج کرده، سپس مقداری روغن اضافه می کنیم. در ادامه قارچ ها را به صورت نگینی یا ورقه ای خرد می کنیم و با حرارت بالا چند دقیقه تفت می دهیم تا آب نیندازند.

مرحله چهارم

پس از اینکه قارچ ها سرخ شدند، آنها را از تابه خارج کرده و کنار می گذاریم. در ادامه پیازها را به صورت خلالی خرد می کنیم، سپس به همراه کمی روغن به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله فلفل دلمه ای را به صورت نگینی خرد می کنیم و به پیاز اضافه می کنیم. فلفل دلمه ای هم به خوبی تفت می دهیم تا کاملا نرم شود. در ادامه پس از گرفتن روغن اضافی تن ماهی ها، آنها را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا رب گوجه فرنگی را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به تابه اضافه می کنیم و تفت دادن را تا زمانی که رب گوجه فرنگی کاملا سرخ شود، ادامه می دهیم. در ادامه سیب زمینی سرخ کرده را اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله تمام مواد را به خوبی ترکیب می کنیم تا با هم ترکیب شوند. در ادامه مخلوط مواد را درون نان لواش یا نان باگت قرار می دهیم، سپس به همراه مخلفات دلخواه مثل گوجه فرنگی و خیارشور سرو می کنیم.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 30 مهر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.