طرز تهیه ساندویچ فیله مرغ

طرز تهیه ساندویچ فیله مرغ با پنیر طرز تهیه ساندویچ فیله مرغ با قارچ و پنیر ساندویچ فیله مرغ رستورانی طرز تهیه ساندویچ مرغ ساده طرز تهیه ساندویچ فیله مرغ سرد

ساندویچ فیله مرغ یکی از انواع غذاهای ساده و فوری بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ فیله مرغ در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
فیله مرغ۴۰۰ گرم
زعفران دم کرده۲ قاشق غذاخوری
پیاز۱ عدد
 پودرسیر و پودر تخم گشنیز۱ قاشق چایخوری
پاپریکا، نمک و پولبیبر۱ قاشق چایخوری
مواد لازم برای سس قارچ و پنیر
قارچ۶ عدد متوسط
آب لیمو ترش تازه۱ قاشق مرباخوری
سیر۲ حبه
آرد۱ قاشق غذاخوری
نمک½ قاشق چایخوری
فلفل سفید و پودر آویشن½ قاشق چایخوری
شیر¾ لیوان
پنیر پیتزا¾ لیوان
پنیر چدار۱ ورق

طرز تهیه ساندویچ فیله مرغ

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ فیله مرغ ساده ابتدای کار شیر را به همراه پنیر پیتزا و پنیر چدار از یخچال خارج می کنیم، سپس در فضای آشپزخانه قرار می دهیم و اجازه می دهیم مواد با دمای محیط به طور کامل همانگ شوند.

مرحله دوم

در این مرحله سینه مرغ را به صورت نواری متوسط خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب اضافه می کنیم. در ادامه پوست پیاز را جدا می کنیم و می شوییم، سپس به صورت خلالی نازک خرد می کنیم.

مرحله سوم

حالا پیاز را به فیله مرغ اضافه می کنیم، سپس زعفران دم کرده را به همراه پودر سیر، پودر تخم گشنیز، پاپریکا، نمک و پولبیبر به فیله مرغ اضافه می کنیم و آنرا ماساژ می دهیم تا مزه ها به خورد فیله مرغ بروند.

مرحله چهارم

حالا روی فیله مزه دار شده را با سلفون می پوشانیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون یخچال بماند تا مزه ها به خورد فیله مرغ بروند. در ادامه پس از گذشت این زمان یک تابه گریل روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در این مرحله اجازه می دهیم تابه به طور کامل گرم شود، سپس فیله های مرغ را درون تابه قرار می دهیم و بدون روغن و کره اجازه می دهیم کاملا گریل و مغز پخت شوند. در ادامه فیله های مرغ گریل شده را از تابه خارج می کنیم.

مرحله ششم

حالا سس قارچ و پنیر را آماده می کنیم، برای این منظور قارچ را می شوییم، سپس خشک می کنیم و به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت زیاد قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم.

مرحله هفتم

در این مرحله کره را به روغن مایع اضافه می کنیم و اجازه می دهیم کره ذوب شود، سپس قارچ را به آن اضافه می کنیم و تفت می دهیم. در ادامه آب لیمو ترش تازه را به قارچ اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا رنگ قارچ تغییر نکند.

مرحله هشتم

حالا پوست سیر را جدا می کنیم، سپس می شوییم و با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم. در ادامه سیر را به قارچ اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم، سپس قارچ را یک طرف تابه می گذاریم و طرف دیگر آرد را اضافه می کنیم.

مرحله نهم

در این مرحله آرد را تفت می دهیم تا بوی خامی آن گرفته شود، سپس با قارچ مخلوط می کنیم و مجددا تفت می دهیم. در ادامه شیر به دمای محیط رسیده را به آن اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم و اجازه می دهیم شیر جوش بیاید.

مرحله دهم

حالا زمانی که شیر جوش آمد پنیر پیتزا به دمای محیط رسیده را به سس اضافه می کنیم، سپس مخلوط می کنیم. در ادامه حرارت را خاموش می کنیم، سپس پنیر چدار، فلفل سفید و پودر آویشن را به سس اضافه می کنیم.

مرحله یازدهم

در نهایت سس را مخلوط می کنیم تا پنیر چدار درون سس حل شود. در ادامه فیله مرغ گریل شده را درون نان باگت قرار می دهیم، سپس مقداری از سس قارچ و پنیر درون نان می ریزیم و ساندویچ را سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 20 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.