طرز تهیه پیراشکی با نان تست

طرز تهیه پیراشکی با نان تست در ساندویچ ساز طرز تهیه پیراشکی با دستگاه

پیراشکی با نان تست یکی از میان وعده‌های خوشمزه و فوق العاده روسی است که می‌توان از آن در وعده صبحانه، نهار و یا شام به عنوان یک فینگر فود استفاده کرد. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیراشکی با نان تست در ادامه با سایت آموزشی نکته‌چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
شیریک پیمانه
نان تستیک بسته
پودر سوخاریبه میزان لازم
مواد لازم برای داخل پیراشکی
گوشت چرخ‌کرده۱۵۰ گرم
فلفل دلمه‌اییک عدد کوچک
پیازیک عدد کوچک
رب گوجه فرنگی۱ قاشق غذا خوری
پنیر پیتزانصف پیمانه
ذرت مکزیکینصف پیمانه
سبزیجات معطربه میزان لازم

 

طرز تهیه پیراشکی با نان تست

مرحله اول

برای تهیه پیزاشکی با نان تست در ابتدا پیاز را نگینی خرد کنید سپس در تابه ای که روی حرارت ملایم قرار داده‌اید مقداری روغن بریزید تا گرم شود بعد پیازها را در روغن تفت دهید تا سبک و طلایی رنگ شوند.

مرحله دوم

حالا فلفل دلمه‌ای را که ریز خرد کرده‌اید به پیاز اضافه کنید و کمی تفت دهید تا عطر آن آزاد شود، می‌توانید به دلخواه خودتان از ترکیب دو یا چند رنگ فلفل دلمه‌ای استفاده کنید.

مرحله سوم

بعد از آن گوشت تازه را که از قبل چرخ‌ کرده‌اید اضافه کنید و خوب تفت دهید تا کاملا سرخ شود و عطر و طعم پیاز و فلفل دلمه، کاملا با گوشت ترکیب شود.

مرحله چهارم

سپس رب گوجه‌فرنگی را به مواد اضافه کنید و ۲ تا ۳ دقیقه خوب تفت دهید تا رنگ رب باز شود و کاملا با مخلوط مواد ترکیب شده و خوشرنگ شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله ذرت مکزیکی را به مواد اضافه کنید و کمی تفت دهید، می‌توانید از کنسرو ذرت و یا از ذرت مکزیکی که از قبل در آب و نمک پخته‌اید استفاده کنید.

مرحله ششم

حالا به دلخواه مقداری از سبزی‌های معطر مثل شوید، جعفری و نعناع را تمیز شسته، ریز خرد کنید و به مخلوط اضافه کنید و کمی تفت دهید و بعد از روی حرارت بردارید.

مرحله هفتم

در این مرحله به وسیله یک لیوان وسط نان تست‌ها را برش دهید سپس در یک ظرف شیر بریزید و نان تست را در شیر فرو کنید و دربیاورید، کمی فشار دهید تا شیر اضافه خارج شود.

مرحله هشتم

بعد یک برش از نان تست را بردارید و مقداری از مخلوط مواد را با قاشق روی آن بریزید و کمی پنیر پیتزا هم اضافه کنید و یک برش دیگر را روی آن قرار دهید .

مرحله نهم

لبه‌های هر دو برش نان تست را با دست به هم فشار دهید تا به هم بچسبند و مخلوط داخل آن بیرون نریزد، بعد نان تست را به پودر سوخاری آغشته کنید.

مرحله دهم

در یک تابه به مقدار کافی روغن بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود بعد از آن نان تست را در روغن سرخ کنید، نان‌ها در هنگام سرخ شدن پف می‌کنند.

مرحله یازدهم

بعد از سرخ شدن کامل، پیراشکی‌ها را روی توری یا دستمال مناسب قرار دهید تا روغن آن‌ها گرفته شود و در یک ظرف مناسب بچینید و با چند برگ سبزی تازه مثل شوید و نعناع تزئین و سرو کنید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 20 بهمن 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.