طرز تهیه بیورینگ بادمجان

طرز تهیه بیورینگ بادمجان , دستور پخت بیورینگ بادمجان

بیورینگ بادمجان یکی از انواع غذاهای خوشمزه و سبک است که به عنوان پیش غذا می توان از آن استفاده کرد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بیورینگ بادمجان در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
بادمجان۲ عدد
سینه مرغ۲۰۰ گرم
گردو۵ عدد
جعفری تازه۲ قاشق غذاخوری
ماست چکیده۲ قاشق غذاخوری
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق غذاخوری
کره۱ قاشق غذاخوری
سیب زمینی۱ عدد
نمک، فلفل سیاه و آویشنبه مقدار کافی
پودرسیر و پاپریکابه مقدار کافی

طرز تهیه بیورینگ بادمجان

مرحله اول

برای تهیه بیورینگ بادمجان خوشمزه در ابتدای کار بادمجان ها را شسته و پوست شان را جدا می کنیم، سپس به صورت ورقه ای دراز برش می زنیم. حالا بادمجان ها را به مدت ۳۰ دقیقه درون محلول آب و نمک می گذاریم.

مرحله دوم

پس از گذشت این زمان بادمجان‌ ها را درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی شان خارج شده و تلخی آنها از بین برود. در ادامه بادمجان ها را درون مقداری روغن سرخ کرده و روی دستمال قرار می دهیم تا روغن اضافی شان گرفته شود.

مرحله سوم

حالا سینه مرغ را به صورت مکعبی ریز خرد کرده و به همراه کره و مقداری نمک، فلفل سیاه، پودر آویشن، پودر سیر و پاپریکا درون یک تابه مناسب می ریزیم، سپس تفت می دهیم تا سینه مرغ کاملا پخته و سرخ شود.

مرحله چهارم

حالا جعفری تازه را به همراه گردو به صورت ریز خرد کرده و به همراه سینه مرغ سرخ شده درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه بادمجان های سرخ شده را به صورت مکعبی ریز کرده و به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله به سراغ درست کردن سس می رویم، برای این منظور ماست چکیده را به همراه سس مایونز، سس خردل و مقداری نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و پودر آویشن درون یک کاسه مناسب ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله ششم

حالا مخلوط سس را به کاسه اضافه کرده، سپس به خوبی مخلوط می کنیم تا سس کاملا به خورد مواد برود. در ادامه پوست سیب زمینی را جدا کرده و پس از شستن با دندانه های درشت رنده، رنده می کنیم.

مرحله هفتم

حالا سیب زمینی رنده شده را درون کاسه حاوی آب و یخ قرار می دهیم تا نشاسته آن از بین برود. سپس درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی اش خارج شود. در ادامه سیب زمینی ها را درون مقداری روغن سرخ می کنیم.

مرحله هشتم

در نهایت سیب زمینی های سرخ شده را روی دستمال مخصوص روغن گیری قرار می دهیم تا روغن اضافی شان گرفته شود، سپس بیورینگ بادمجان را درون ظرف مورد نظرمان ریخته و به همراه سیب زمینی سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 10 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.