طرز تهیه قارچ شکم پر

طرز تهیه قارچ شکم پر با مرغ طرز تهیه قارچ شکم پر در مایکروفر طرز تهیه قارچ شکم پر دونفره طرز تهیه قارچ شکم پر ایتالیایی طرز تهیه قارچ شکم پر بدون فر طرز تهیه قارچ شکم پر با گوشت و پنیر پیتزا طرز تهیه قارچ شکم پر با پنیر پیتزا طرز تهیه قارچ شکم پر با گوشت چرخ کرده

قارچ شکم پر یکی از انواع غذاهای خوشمزه و مجلسی بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه قارچ شکم پر در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
قارچ۸ عدد بزرگ
اسفناج۱ دسته
پنیر خامه ای۲۰۰ گرم
گوجه گیلاسی و زیتونبه مقدار کافی
پنیر پیتزا۵۰ گرم
سوسیس یا چوریتسو۱ عدد
رب اناربه مقدار کافی
روغن زیتونبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه قارچ شکم پر

مرحله اول

برای تهیه قارچ شکم پر خوشمزه ابتدای کار اسفناج را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش خارج شود. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن زیتون به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا اسفناج را به تابه اضافه می کنیم و مقداری نمک و فلفل سیاه به آن اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا اسفناج کاملا پخته شود. در ادامه آب اضافی اسفناج را جدا می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله سوم

در این مرحله پنیر خامه ای را به همراه نمک، فلفل سیاه و روغن زیتون به اسفناج اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا کاملا ترکیب و یکدست شود. در ادامه قارچ را می شوییم و با دستمال حوله ای کاملا خشک می کنیم.

مرحله چهارم

حالا کاور سوسیس یا چوریتسو را جدا می کنیم، سپس به صورت حلقه ای یا نگینی خرد می کنیم. در ادامه گوجه فرنگی گیلاسی را به همراه زیتون می شوییم، سپس به صورت ورقه ای نازک خرد می کنیم.

مرحله پنجم

حالا فر را روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه روی سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم، سپس قسمت وسط قارچ را جدا می کنیم و درون آن را با قاشق تخلیه می کنیم.

مرحله ششم

در این مرحله قارچ ها را درون سینی فر قرار می دهیم و به پشت آن ها مقداری روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه می ریزیم، سپس سینی را طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۵ دقیقه قارچ ها پخته شوند.

مرحله هفتم

حالا قارچ را از فر خارج می کنیم، سپس بر می گردانیم و مجددا درون آن را با مقداری روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه مزه دار می کنیم، سپس سینی را مجددا درون فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۵ دقیقه پخته شود.

مرحله هشتم

در این مرحله پس از گذشت این زمان قارچ را از فر قارچ می کنیم، سپس مقداری از مخلوط اسفناج و پنیر درون قارچ می ریزیم و مقداری پنیر پیتزا روی آن قرار می دهیم. در ادامه روی پنیر پیتزا سوسیس و گوجه گیلاسی قرار می دهیم.

مرحله نهم

حالا قارچ های شکم پر را طبقه وسط فر قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۲۰ دقیقه درون فر بمانند تا کاملا پخته شوند و پنیر پیتزا آب شود. در صورت نیاز گریل را روشن می کنیم تا قارچ شکم پر گریل شود.

مرحله دهم

در نهایت پس از گذشت این زمان قارچ را از فر خارج می کنیم، سپس درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم و مقداری رب انار به عنوان تزئین به صورت پخش روی آن می ریزیم، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 8 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.