طرز تهیه سالاد پیازچه

طرز تهیه سالاد پیازچه و شوید سالاد مرغ و پیازچه و شوید طرز تهیه سالاد پیازچه مجلسی سالاد کاهو و پیازچه طرز تهیه سالاد پیازچه با مرغ سالاد کلم و پیازچه طرز تهیه سالاد پیازچه و سیب زمینی سالاد جعفری و پیازچه

سالاد پیازچه یکی از انواع سالادهای خوشمزه و ساده ایرانی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد پیازچه در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پیازچه درشت۳ عدد
سیب زمینی متوسط۳ عدد
سینه مرغ۱۰۰ گرم
خیارشور۳ عدد
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش تازه۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد پیازچه

مرحله اول

برای تهیه سالاد پیازچه خوشمزه ابتدای کار سینه مرغ را درون یک قابلمه حاوی آب قرارمی دهیم، سپس قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم و اجازه می دهیم سینه مرغ درون آب جوش بماند تا کاملا بپزد.

مرحله دوم

در این مرحله سیب زمینی را می شوییم، سپس درون یک قابلمه مناسب قرار می دهیم و تا اندازه ای که روی سیب زمینی ها را بگیرد آب اضافه می کنیم. در ادامه قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله سوم

حالا اجازه می دهیم سیب زمینی درون آب جوش بماند تا کاملا پخته شود. در ادامه خیار شور را می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس پیازچه را می شوییم و به صورت حلقه ای خرد می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله زمانی که سیب زمینی و سینه مرغ کاملا پخته شدند آن ها را از قابلمه خارج می کنیم، سپس اجازه می دهیم کاملا خنک شوند. در ادامه سینه مرغ را ریش ریش می کنیم، سپس سیب زمینی را به صورت ریز خرد می کنیم.

مرحله پنجم

حالا سیب زمینی را به همراه سینه مرغ، خیار شور و پیازچه درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه سس مایونز را به همراه نمک، آب لیمو ترش تازه و فلفل سیاه درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم تا بافت سس باز شود.

مرحله ششم

در نهایت سس مایونز را روی مخلوط سالاد پیازچه می ریزیم و با قاشق زیر و رو می کنیم تا سس به خورد سالاد برود. در ادامه سالاد را به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا سالاد به خوبی جا بیفتد، سپس سر می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 2 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.