طرز تهیه سالاد آمریکایی

طرز تهیه سالاد آمریکایی , دستور پخت سالاد آمریکایی

سالاد آمریکایی یکی از انواع سالادهای ساده و خوشمزه امریکایی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد آمریکایی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کنسرو نخود فرنگی½ لیوان
هویج۴ عدد
سیب زمینی۴ عدد
خیارشور۱۰ عدد
سیر۲ حبه
ماست½ لیوان
سس مایونز½ لیوان
کنسرو ذرت½ لیوان
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد آمریکایی

مرحله اول

برای تهیه سالاد آمریکایی خوشمزه ابتدای کار هویج را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و به صورت نگینی متوسط خرد می کنیم. در ادامه هویج را درون یک قابلمه حاوی آب و نمک می ریزیم و قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم هویج درون آب جوش بماند تا کاملا بپزد. در ادامه پوست سیب زمینی را جدا می کنیم و می شوییم، سپس به صورت نگینی خرد می کنیم و درون یک قابلمه حاوی آب و نمک می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله اجازه می دهیم سیب زمینی درون آب جوش بماند تا کاملا بپزد. در ادامه زمانی که هویج و سیب زمینی کاملا پخته شدند آن ها را درون آبکش می ریزیم و اجازه می دهیم آب اضافی شان کاملا خارج شده و خنک شوند.

مرحله چهارم

حالا کنسرو نخود فرنگی و ذرت را درون آبکش می ریزیم و اجاره می دهیم آب اضافی شان خارج شود. در ادامه خیارشور را می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس پوست سیر را جدا می کنیم و می شوییم.

مرحله پنجم

در این مرحله سیر را درون هاون می کوبیم تا کاملا له شود. در ادامه هویج را به همراه سیب زمینی، خیارشور، نخود فرنگی و ذرت درون یک کاسه مناسب می ریزیم. حالا سیر له شده را به ماست اضافه می کنیم و هم می زنیم.

مرحله ششم

حالا سس مایونز را به همراه نمک و فلفل سیاه به ماست اضافه می کنیم و با چنگال هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه مخلوط سس را روی سالاد می ریزیم و با قاشق زیر و رو می کنیم تا سس به خورد سالاد برود.

مرحله هفتم

در نهایت روی سالاد را می پوشانیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون یخچال استراحت کند تا مزه ها به خورد هم برود. پس از گذشت این زمان سالاد را از یخچال خارج می کنیم، سپس یا لیمو ترش تازه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 1 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.