طرز تهیه سالاد کلم بروکلی

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی با خیار و گوجه طرز تهیه سالاد کلم بروکلی با کاهو طرز تهیه سالاد کلم بروکلی با انار طرز تهیه سالاد کلم بروکلی رستورانی سالاد کلم بروکلی و خیار فیلم طرز تهیه سالاد کلم بروکلی سالاد کلم بروکلی و کلم سفید طرز تهیه سالاد کلم بروکلی با گوجه

سالاد کلم بروکلی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که دارای دستورهای بسیار متنوعی می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کلم بروکلی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گل گلم کوچک۱ عدد
کلم بروکلی۱ عدد
انار۲ عدد
مغز گردو۱ پیمانه
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
ماست۱ پیمانه
فلفل سیاه و نمکبه مقدار کافی
آب لیمو ترش تازهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی

مرحله اول

برای تهیه سالاد کلم بروکلی خوشمزه ابتدای کار گل کلم را به صورت ریز خرد می کنیم، سپس می شوییم و درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش کاملا خارج شود. در ادامه کلم بروکلی را همانند گل کلم به صورت ریز خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا یک قابلمه را تا نیمه پر از آب می کنیم، سپس روی حرارت زیاد قرار می دهیم و مقداری نمک درون آن می ریزیم. در ادامه اجازه می دهیم آب به نقطه جوش برسد. زمانی که آب جوش آمد قابلمه از روی حرارت بر می داریم.

مرحله سوم

در این مرحله کلم بروکلی را می شوییم، سپس درون آب جوش به مدت ۲۰ ثانیه قرار می دهیم تا کاملا تمیز شود، سپس از آب جوش خارج می کنیم و درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود.

مرحله چهارم

حالا پوست گردو را جدا می کنیم، سپس مغز آن را به کمک چاقو به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه انار را می شوییم و از وسط به ۲ قسمت تقسیم می کنیم، سپس با قاشق پشت انار می کوبیم تا دانه های آن خارج شود.

مرحله پنجم

در این مرحله کلم بروکلی را به همراه گل کلم درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس گردو و دانه های انار به آن ها اضافه می کنیم. در ادامه ماست را به همراه سس مایونز درون یک کاسه جداگانه می ریزیم، سپس خوب مخلوط می کنیم.

محله ششم

حالا آب لیمو ترش را به همراه نمک و فلفل سیاه به مخلوط سس اضافه می کنیم، سپس خوب مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه مخلوط سس را به سالاد کلم بروکلی اضافه می کنیم، سپس مواد را زیر و رو می کنیم.

مرحله هفتم

در نهایت زمانی که سس به خورد مواد رفت، روی کاسه را با سلفون می پوشانیم، سپس به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها با هم ترکیب شوند. پس از گذشت این زمان سالاد را یخچال خارج کرده، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 29 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.