طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با شیر و خامه طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با زنجبیل طرز تهیه سوپ کدو حلوایی به سبک آلمانی سوپ کدو حلوایی با هویج طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با خامه سوپ کدو حلوایی با جو طرز تهیه سوپ کدو حلوایی بدون کرفس طرز تهیه سوپ کدو حلوایی برای کرونا

سوپ کدو حلوایی یکی از انواع سوپ های خوشمزه فصل پاییز است که می توانیم از آن به عنوان پیش غذا یا یک غذای کامل استفاده کنیم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ کدو حلوایی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کدو حلوایی۳۰۰ گرم
هویچ بزرگ۱ عدد
سیب زمینی۱ عدد
پیاز قرمز۱ عدد
سیر۳ حبه
آب۷۵۰ میلی لیتر
شیر یا خامه۱۰۰ میلی لیتر یا ۱۰۰ گرم
روغن۳ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار کافی

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

مرحله اول

برای تهیه سوپ کدو حلوایی خوشمزه ابتدا پوست پیاز و سیر را جدا می کنیم، سپس به صورت نگینی درشت خرد می کنیم. در ادامه هویج را می شوییم، سپس پوست هویج را با پوست کن جدا می کنیم.

مرحله دوم

حالا هویج را به صورت حلقه ای خرد می کنیم. در ادامه کدو حلوایی را می شوییم و پوست آن را به صورت کامل جدا می کنیم، سپس به صورت مکعبی خرد می کنیم. حالا پوست سیب زمینی را جدا می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله سیب زمینی را می شوییم و به صورت نگینی خرد می کنیم. در ادامه یک قابلمه مناسب انتخاب می کنیم و مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم، سپس پیاز و سیر خرد شده را درون قابلمه می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا پیاز و سیر را کمی تفت می دهیم، سپس کدو حلوایی را به همراه سیب زمینی و هویج درون قابلمه اضافه می کنیم. در ادامه آب را روی مواد می ریزیم و اجازه می دهیم سبزیجات درون قابلمه به طور کامل بپزند.

مرحله پنجم

در این مرحله زمانی که سبزیجات به طور کامل پختند، آنها را درون قابلمه با گوشتکوب برقی پوره می کنیم. در ادامه نمک، فلفل سیاه و زردچوبه را درون سوپ اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم، سپس شیر یا خامه را اضافه می کنیم.

مرحله ششم

در نهایت سوپ را مخلوط می کنیم و اجازه می دهیم به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی حرارت بماند تا جوش بزند، سپس قابلمه را از روی حرارت بر می داریم. در آخر سوپ را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 5 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.