طرز تهیه مرغ پاپ کورنی

طرز تهیه مرغ پاپ کورنی کره ای طرز تهیه مگنت مرغ طرز تهیه مرغ نگینی پاپ کورن مرغ رستورانی طرز تهیه چیکن پاپ کورن

مرغ پاپ کورنی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و ساده بین المللی است که معمولا به عنوان پیش غذا سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مرغ پاپ کورنی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۳۰۰ گرم
سیر۱ حبه
بکینگ پودر½ قاشق چایخوری
تخم مرغ۱ عدد
سس کچاپ۲ قاشق غذاخوری
پودر سوخاری۱ لیوان
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
ادویه کاری و روغنبه مقدار کافی

طرز تهیه مرغ پاپ کورنی

مرحله اول

برای تهیه چیکن پاپ کورن خوشمزه و مخصوص ابتدا مرغ را به تکه های کوچک تبدیل می کنیم و به خوبی می شوییم، سپس درون آبکش قرار داده تا آب اضافی شان به طور کامل خارج شود و خشک شوند.

مرحله دوم

در این مرحله تخم مرغ را درون یک کاسه مناسب می ریزیم و به خوبی با قاشق یا همزن دستی مخلوط می کنیم تا کف کند. در ادامه سیر را با رنده ریز رنده کرده و به کاسه حاوی تخم مرغ اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا سس کچاپ را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و ادویه کاری به کاسه اضافه کرده و مواد را به خوبی ترکیب می کنیم تا بافت شان یکدست شود. برای اضافه کردن بکینگ پودر باید به یک نکته توجه داشته باشیم.

مرحله چهارم

برای اینکه بکینگ پودر خاصیت خود را از دست ندهد، باید آنرا ۱۵ دقیقه قبل از سرخ کردن مرغ ها به مواد اضافه کنیم. در ادامه بکینگ پودر را به کاسه اضافه کرده و در حدی که با دیگر مواد یکدست شود، مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله یک تابه گود روی حرارت قرار می دهیم و به اندازه ای روغن اضافه می کنیم که تکه های مرغ در هنگام سرخ شدن، در روغن شناور باشند. در ادامه آرد سوخاری را درون یک کاسه مناسب ریخته و جلوی دستمان قرار می دهیم.

مرحله ششم

حالا تکه های مرغ را درون پودر سوخاری می غلتانیم، سپس درون روغن داغ می اندازیم تا سرخ شوند. پس از اینکه یک سمت پاپ کورن ها به خوبی سرخ شد، آنها را بر می گردانیم تا سمت دیگرشان نیز سرخ شود.

مرحله هفتم

پس از اینکه پاپ کورن ها کاملا طلایی شدند، آنها را از روغن خارج کرده و درون توری فلزی یا روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان گرفته شود. در نهایت چیکن پاپ کورن را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 27 آبان 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.