طرز تهیه خوراک راگو

طرز تهیه خوراک راگو با مرغ طرز تهیه راگو سیب زمینی طرز تهیه راگو رژیمی طرز تهیه راگو با لوبیا چیتی انواع خوراک راگو راگو غذای کدام کشور است خورشت راگو کالری خوراک راگو

خوراک راگو یکی از غذاهای ساده و بسیار محبوب فرانسوی است که با ترکیبات بسیار متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خوراک راگو در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت گوسفندی۴۰۰ گرم
پیاز۱ عدد بزرگ
لوبیا سبز۲۵۰ گرم
هویج۲ عدد متوسط
گوجه فرنگی۸ عدد
سیر۲ حبه
آب لیمو ترش۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبه و روغنبه مقدار کافی

طرز تهیه خوراک راگو

مرحله اول

برای تهیه خوراک راگو خوشمزه در ابتدای کار پیاز را به صورت نگینی ریز خرد کرده و به همراه مقداری روغن درون زودپز می ریزیم، سپس روی حرارت گذاشته و به خوبی تفت می دهیم تا پیاز سبک و شیشه‌ ای شود.

مرحله دوم

حالا گوشت را اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا تغییر رنگ پیدا کند، سپس سیر رنده شده را به همراه مقداری فلفل سیاه و زردچوبه به زودپز اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا سرخ شوند.

مرحله سوم

در این فاصله گوجه فرنگی ها را به صورت ریز رنده می کنیم تا پوره شوند، سپس به زودپز اضافه کرده و به خوبی سرخ می کنیم تا بوی خامی گوجه فرنگی از بین برود. حالا به اندازه کافی به زودپز آب اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید که بیش از حد آب به زودپز نیفزایید تا خوراک حالت آبکی پیدا نکند. حالا درب زودپز را بسته و اجازه می دهیم گوشت به مدت ۳۰ دقیقه نیم پز شود. در این فاصله هویج و لوبیا سبز را به صورت دلخواه خرد می کنیم.

مرحله پنجم

حالا هویج و لوبیا را درون مقداری روغن سرخ می کنیم و پس از گذشت ۳۰ دقیقه به همراه مقداری نمک و آب لیمو ترش تازه به زودپز می افزاییم، سپس اجازه می دهیم خوراک به مدت ۲۰ دقیقه دیگر کاملا پخته

مرحله ششم

پس از گذشت این زمان خوراک را درون ظرف مورد نظرمان ریخته و به دلخواه با جعفری تازه خرد شده تزیین میکنیم در نهایت خوراک راگو را به همراه نان تازه و سیب زمینی سرخ کرده سرو میکنیم نوش جان

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 5 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.