طرز تهیه پیتزا رولی

طرز تهیه پیتزا رولی سوخاری طرز تهیه پیتزا رولی با نان لواش طرز تهیه پیتزا رولی بدون فر فینگر فود پیتزا رولی پیتزا رولی با خمیر یوفکا

پیتزا رولی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی است که برای استفاده به عنوان فینگر فود بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا رولی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
خمیر هزارلا۱ بسته
ژامبون مرغ۴ ورق
پنیر گودا۶ ورق
سس خردلبه مقدار کافی
جعفریبه مقدار کافی
مواد لازم برای رومال
تخم مرغ۱ عدد
آب۲ قاشق غذاخوری

طرز تهیه پیتزا رولی

مرحله اول

برای تهیه پیتزا رولی خوشمزه در ابتدای کار از چند ساعت قبل خمیر هزارلا را از فریزر خارج کرده و اجازه می دهیم نرم شود، سپس روی سطح کار باز کرده و با وردنه روی آن می کشیم تا کاملا صاف و یکدست شود.

مرحله دوم

حالا فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود، سپس روی خمیر مقداری از سس خردل ریخته و با برس کاملا پخش می کنیم. در ادامه ورقه های ژامبون را به صورت مرتب روی خمیر می گذاریم.

مرحله سوم

در این مرحله ورقه های پنیر گودا را روی ورقه های ژامبون می چینیم و خمیر را به آرامی رول می کنیم. حالا سینی فر را با کاغذ روغنی پوشانده و خمیر را به اندازه های یکسان برش زده و درون سینی فر می چینیم.

مرحله چهارم

حالا تخم مرغ را با آب درون یک کاسه مناسب ریخته و با چنگال هم می زنیم تا بافت تخم مرغ از لختگی خارج شود، سپس روی رول ها را با آن رومال می کنیم. در ادامه سینی را طبقه میانی فر قرار می دهیم.

مرحله پنجم

در این مرحله اجازه می دهیم رول ها درون فر بمانند تا کاملا پخته و روی آنها طلایی و خوشرنگ شوند. در نهایت پیتزاها را از فر خارج کرده و به دلخواه با جعفری خرد شده تزیین می کنیم، سپس با سس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 30 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.