طرز تهیه فرنچ تست

طرز تهیه فرنچ تست فرانسوی طرز تهیه فرنچ تست رولی طرز تهیه فرنچ تست در فر طرز تهیه فرنچ تست رژیمی طرز تهیه فرنچ تست با پنیر طرز تهیه فرنچ تست سوخاری

فرنچ تست یکی از انواع غذاهای خوشمزه و فوری است که برای کوکان گزینه مناسبی می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فرنچ تست در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
نان تست۴ عدد
تخم مرغ۲ عدد
شیر¼ لیوان
شکر۲ قاشق غذاخوری
وانیلنوک قاشق مرباخوری
پودر دارچین½ قاشق چایخوری
کرهبه مقدار کافی

طرز تهیه فرنچ تست

مرحله اول

برای تهیه فرنچ تست خوشمزه در ابتدای کار تخم مرغ ها را به همراه شیر درون یک کاسه مناسب ریخته و با همزن دستی هم می زنیم تا بافت تخم مرغ ها از لختگی خارج شود. حالا شکر را به کاسه می افزاییم.

مرحله دوم

در ادامه وانیل را به همراه پودر دارچین به کاسه اضافه کرده و به خوبی هم می زنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. حالا یک تابه گریل روی حرارت ملایم گذاشته و کره را به آن می افزاییم تا کره کاملا ذوب شود.

مرحله سوم

حالا نان های تست را درون مخلوط شیر و تخم مرغ می غلطانیم تا کاملا خیس شوند، سپس درون تابه می گذاریم. توجه داشته باشید نان ها تایم زیادی درون مایه نمانند در غیر این صورت نرم شده و پاره می شوند.

مرحله چهارم

در ادامه دو طرف نان ها را کاملا سرخ کرده، سپس درون ظرف مورد نظرمان می چینیم. درنهایت فرنچ تست را به همراه عسل، مربا، نوتلا یا اسلایس های میوه به عنوان صبحانه یا عصرانه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 28 مهر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.