طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی پنیری

طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی پنیری , دستور پخت سمبوسه سیب زمینی پنیری

سمبوسه سیب زمینی پنیری یکی از انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که با مواد و رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی پنیری در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی۴ عدد
سوسیس۴ عدد
شوید خشکبه مقدار کافی
پنیر پیتزابه مقدار کافی
نان لواشبه تعداد افی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی پنیری

مرحله اول

برای تهیه سمبوسه سیب زمینی پنیری خوشمزه در ابتدای کار سیب زمینی ها را شسته و درون یک قابلمه مناسب می گذاریم، سپس به اندازه ای که روی سیب زمینی ها را بگیرد به قابلمه آب می افزاییم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم سیب‌زمینی‌ ها درون آب جوش بماند تا کاملا پخته و مغزشان نرم شود. زمانی که سیب زمینی پخته شدند، آنها را از قابلمه خارج کرده و پوست شان را جدا می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله سوم

حالا سیب زمینی ها را با گوشت کوب به خوبی می کوبیم تا له و پوره شوند، سپس سوسیس را به صورت ریز خرد می کنیم و به همراه مقداری شوید خشک، پنیر پیتزا، نمک و فلفل سیاه به کاسه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله نان لواش را به صورت طولی برش داده و ۱ قاشق از مواد سمبوسه ابتدای نان لواش قرار می دهیم، سپس نان را به صورت مثلث می پیچانیم. در ادامه سمبوسه ها را به همین ترتیب درست می کنیم.

مرحله پنجم

در ادامه یک تابه روی حرارت گذاشته و مقداری روغن به آن می افزاییم تا روغن به خوبی گرم شود. حالا سمبوسه ها را درون تابه می چینیم و دو طرف شان را کاملا سرخ می کنیم و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 7 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.