طرز تهیه کوکو لوبیا چشم بلبلی

کوکو لوبیا چشم بلبلی نی نی سایت کوکو لوبیا چشم بلبلی سامان گلریز کالری کوکو لوبیا چشم بلبلی کوکوی لوبیا چشم بلبلی هانی شف

کوکو لوبیا چشم بلبلی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و ساده است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکو لوبیا چشم بلبلی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
لوبیا چشم بلبلی۱ لیوان
پیاز۱ عدد
سیب زمینی۱ عدد
تخم مرغ۱ عدد
نمک، فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار کافی

طرز تهیه کوکو لوبیا چشم بلبلی

مرحله اول

برای تهیه کوکو لوبیا چشم بلبلی خوشمزه در ابتدای کار لوبیا چشم بلبلی را شسته و به صورت خام درون غذاساز یا میکسر می ریزیم، سپس به خوبی میکس می کنیم تا خرد شود. حالا لوبیا را درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

در ادامه پوست پیاز و سیب زمینی را جدا کرده و می شوییم، سپس پیاز را با دندانه های ریز رنده، رنده کرده و از صافی رد می کنیم تا آب اضافی اش گرفته شود. حالا سیب زمینی را به صورت درشت رنده می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله پیاز و سیب زمینی را به همراه تخم مرغ و مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به کاسه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. حالا یک قابلمه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مقداری روغن مایع به قابلمه اضافه کرده و اجازه می دهیم به خوبی گرم شود، سپس مایه کوکو را به قابلمه اضافه کرده و به صورت یکدست درون قابلمه پخش می کنیم و اجازه می دهیم یک طرف آن کاملا پخته و سرخ شود.

مرحله پنجم

زمانی که یک طرف کوکو سرخ شد، آنرا بر می گردانیم و اجازه می دهیم طرف دیگر آن نیز کاملا سرخ شود. در نهایت کوکو را درون ظرف مورد نظرمان گذاشته و به همراه گوجه فرنگی، خیارشور، جعفری و نان سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 9 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.