طرز تهیه هات چیپس

طرز تهیه هات چیپس اصفهان طرز تهیه هات چیپس با مرغ طرز تهیه هات چیپس با گاز طرز تهیه هات چیپس ساده طرز تهیه هات چیپس خانگی بدون فر طرز تهیه هات چیپس با سوسیس طرز تهیه هات چیپس با کالباس طرز تهیه هات چیپس در ماهیتابه

هات چیپس از پیش غذاهای مخصوص رستورانی است که دارای کالری بالایی می باشد و با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه هات چیپس در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
چیپس ساده نمکی۳ بسته
پنیر پیتزا۲ پیمانه
قارچ۵ عدد بزرگ
ژامبون یا کالباس۳ پیمانه
پودر آویشن و پودر سیربه مقدار کافی
سس فرانسویبه مقدار کافی

طرز تهیه هات چیپس

مرحله اول

برای تهیه هات چیپس خانگی ابتدای کار فر را روی حرارت ۱۶۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم فر به طور کامل گرم شود. در ادامه چیپس های نمکی را خرد می کنیم، سپس یک لایه درون سینی مورد نظر می ریزیم.

مرحله دوم

حالا قارچ ها را می شوییم و خشک می کنیم، سپس به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. در ادامه کاور کالباس را جدا می کنیم، سپس با دندانه های درشت رنده، رنده می کنیم. در ادامه روی چیپس را با کالباس رنده شده می پوشانیم.

مرحله سوم

در این مرحله قارچ های ورقه ای را روی کالباس قرار می دهیم و به مقدار دلخواه روی آن سس فرانسوی، پودر آویشن و پودر سیر می ریزیم، سپس روی مواد را با پنیر پیتزا می پوشانیم. در ادامه این مراحل را به ترتیب ادامه می دهیم تا مواد تمام شوند.

مرحله چهارم

در نهایت لایه آخر را با پنیر پیتزا می پوشانیم و سینی را طبقه وسط فر قرار می دهیم. در ادامه اجازه می دهیم هات چیپس به مدت ۲۰ دقیقه درون فر بماند تا پنیر به طور کامل ذوب شود، سپس ۳ دقیقه آخر گریل را روشن می کنیم تا پنیر طلایی شود. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 30 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.