طرز تهیه املت اسفناج

طرز تهیه املت اسفناج رستورانی طرز تهیه املت اسفناج و قارچ طرز تهیه املت اسفناج و پنیر طرز تهیه املت اسفناج و گوجه طرز تهیه املت اسفناج و بیکن طرز تهیه املت اسفناج رژیمی املت اسفناج و پنیر و قارچ املت اسفناج و سیب زمینی

املت اسفناج یکی از انواع املت های خوشمزه بین المللی است که نسبت به املت های دیگر از کالری کمتری برخوردار می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه املت اسفناج در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
برگ اسفناج۳ پیمانه
قارچ۱ پیمانه
تخم مرغ۸ عدد
شیر¼ پیمانه
پنیر فتا¼ پیمانه
کره۲ قاشق سوپخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه املت اسفناج

مرحله اول

برای تهیه املت اسفناج خوشمزه ابتدای کار اسفناج را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود. در ادامه اسفناج را روی تخته گوشت قرار می دهیم و به صورت متوسط خرد می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله قارچ را می شوییم، سپس به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کره را به آن اضافه می کنیم، سپس اجازه می دهیم کره کاملا ذوب شود.

مرحله سوم

حالا قارچ های خرد شده را درون تابه اضافه می کنیم و به مدت ۲ تا ۳ دقیقه تفت می دهیم. در ادامه پس از گذشت این زمان اسفناج را به تابه اضافه می کنیم و به تفت دادن ادامه می دهیم تا اسفناج ها کمی نرم شوند و آبشان کشیده شود.

مرحله چهارم

در این مرحله تخم مرغ را درون یک کاسه مناسب می ریزیم و با چنگال هم می زنیم تا بافت تخم مرغ از لختگی خارج شود. در ادامه شیر را به همراه نمک و فلفل سیاه به تخم مرغ اضافه می کنیم و با همزن دستی هم می زنیم.

مرحله پنجم

حالا مخلوط تخم مرغ را به آرامی درون تابه روی اسفناج و قارچ می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم. در ادامه زمانی که تخم مرغ در حال سفت شدن بود، پنیر را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و روی املت می ریزیم.

مرحله ششم

در نهایت اجازه می دهیم املت خودش را کاملا بگیرد و تکه های پنیر نرم شوند. در ادامه تابه را از روی حرارت بر می داریم، سپس املت را درون ظرف مورد نظرمان میریزیم و به همراه نان تازه در وعده صبحانه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 16 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.