طرز تهیه املت قارچ

طرز تهیه املت قارچ با رب طرز تهیه املت قارچ ساده طرز تهیه املت قارچ و پیاز طرز تهیه املت قارچ و کالباس طرز تهیه املت گوجه با قارچ طرز تهیه املت قارچ و سیب زمینی طرز تهیه املت قارچ و فلفل دلمه طرز تهیه املت قارچ و پنیر

املت قارچ یکی از انواع صبحانه های خوشمزه و مجلسی کافی شاپی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه املت قارچ در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
فلفل دلمه اى قرمز۲ عدد
پیاز قرمز۲ عدد
قارچ۳۰۰ گرم
کنسرو ذرت½ پیمانه
روغن زیتونبه مقدار کافی
تخم مرغ۴ عدد
نمک، فلفل سیاه و آویشنبه مقدار کافی
پنیر گودا۲ ورق

طرز تهیه املت قارچ

مرحله اول

برای تهیه املت قارچ مجلسی در ابتدای کار پوست پیاز را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه فلفل دلمه ای را می شوییم و دانه های آن را خاج می کنیم و به صورت ریز خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا کنسرو ذرت را درون آبکش می ریزیم و اجازه می دهیم آب اضافی آن خارج شود. در ادامه قارچ را می شوییم و به صورت ورقه ای خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله مقداری روغن زیتون درون تابه می ریزیم و بلافاصله پیاز را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا پیاز طلایی شود. در ادامه قارچ را به پیاز اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا آب اضافی قارچ کشیده شود.

مرحله چهارم

حالا ذرت را به همراه فلفل دلمه ای به مخلوط سبزیجات اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا بوی خامی فلفل دلمه ای از بین برود، سپس از روی حرارت بر می داریم. در ادامه تخم مرغ را درون یک کاسه مناسب اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله تخم مرغ را با چنگال هم می زنیم تا بافت تخم مرغ از لختگی خارج شود. در ادامه یک تابه مناسب و نچسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری کره درون تابه می ریزیم و اجازه می دهیم کره ذوب شود.

مرحله ششم

حالا تخم مرغ را درون تابه می ریزیم و اجازه می دهیم تخم مرغ خودش را ببندد، سپس سبزیجات تفت داده شده یک سمت تخم مرغ می ریزیم و پنیر گودا را روی آن قرار می دهیم، سپس یک لایه از تخم مرغ را روی آن برمی گردانیم.

مرحله هفتم

در نهایت اجازه می دهیم پنیر گودا به طور کامل آب شود و تخم مرغ کاملا پخته شود. در آخر پس از اینکه املت به طور کامل آماده شد، آنرا را درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم، سپس با پیازچه خرد شده و پولبیبر تزئین می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 2 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.