طرز تهیه سالاد کلم سفید

طرز تهیه سالاد کلم و هویج طرز تهیه سالاد کلم رستورانی طرز تهیه سالاد کلم سفید با شوید طرز تهیه سالاد کلم و انار طرز تهیه سالاد کلم سفید و قرمز سالاد کلم و شوید و کشمش طرز تهیه سالاد کلم با خیارشور سالاد کلم سفید و ذرت

سالاد کلم سفید یکی از انواع سالادهای خوشمزه و پرطرفدار رستورانی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کلم سفید در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم سالاد کلم سفید
کلم سفید کوچک۱ عدد
هویج۲ عدد
کشمش۳ قاشق غذاخوری
سس مایونز۳ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش تازه۱ قاشق غذاخوری
شکر۱ قاشق چایخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد کلم سفید

مرحله اول

برای تهیه سالاد کلم سفید خوشمزه ابتدای کار کشمش را می شوییم، سپس درون یک کاسه مناسب می ریزیم و روی آن آب سرد می ریزیم و اجازه می دهیم نرم شوند. در ادامه کلم سفید را به صورت نواری خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا کلم سفید را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش کاملا خارج شود. در ادامه هویج را می شوییم، سپس پوست آن را کاملا جدا می کنیم و با دندانه های درشت رنده، رنده می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله کشمش را درون آبکش می ریزیم، سپس اجازه می دهیم آب اضافی اش کاملا خارج شود. در ادامه کلم سفید را به همراه کشمش و هویج درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سس مایونز را به همراه شکر، آب لیمو ترش تازه، نمک و فلفل سیاه درون یک کاسه مناسب می ریزیم، سپس با چنگال خوب مخلوط می کنیم تا بافت سس باز شده، سپس مواد با هم ترکیب و یکدست شوند.

مرحله پنجم

در نهایت سس را روی سالاد کلم می ریزیم، سپس سالاد را خوب مخلوط می کنیم تا سس به خورد مواد برود. در ادامه روی کاسه را می پوشانیم، سپس به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها با هم ترکیب شوند. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 30 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.