طرز تهیه فینگرفود سیب زمینی

طرز تهیه فینگر فود سیب زمینی توپی طرز تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه فینگر فود سیب زمینی سوخاری فینگر فود سیب زمینی و مرغ

فینگرفود سیب زمینی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و ساده بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه فینگرفود سیب زمینی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم فینگرفود سیب زمینی
سیب زمینی۳ عدد متوسط
ژامبون مرغ۴ ورق
آرد سفید۳ قاشق غذاخوری
تخم مرغ۱ عدد
جعفریبه مقدار کافی
فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار کافی
پاپریکا، پودر سیر و نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه فینگرفود سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه فینگر فود سیب زمینی خوشمزه در ابتدای کار سیب زمینی را درون یک قابلمه حاوی آب قرار می دهیم، سپس قابلمه را روی حرارت گذاشته و اجازه می دهیم سیب‌ زمینی‌ ها کاملا پخته و نرم شوند.

مرحله دوم

زمانی که سیب زمینی ها مغز پخت شدند، آنها را از قابلمه خارج کرده و پوست شان را جدا می کنیم، سپس درون یک کاسه به کمک گوشکوب می کوبیم تا پوره شوند. حالا ژامبون مرغ را به صورت مربعی ریز خرد می کنیم.

مرحله سوم

حالا مقداری جعفری را کمی خرد کرده و به همراه ژامبون مرغ، آرد سفید، تخم مرغ و مقداری فلفل سیاه، زردچوبه، پاپریکا، پودر سیر و نمک به کاسه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند.

مرحله چهارم

در ادامه مایه فینگرفود را درون قیف یکبار مصرف ریخته و یک تابه مناسب روی حرارت متوسط رو به بالا می گذاریم و اندازه‌ ای که فینگر فودها درون آن شناور بمانند به قابلمه روغن می‌ افزاییم تا روغن داغ شود.

مرحله پنجم

حالا فینگر فودها را درون تابه تایپ کرده و با قیچی به اندازه های دلخواه کات می کنیم، سپس از روغن داغ روی فینگر فودها ریخته و کاملا سرخ می کنیم. در نهایت فینگر فودها را درون ظرف چیده و به همراه سس سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 27 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.