طرز تهیه ساندویچ پنینی گوشت

طرز تهیه ساندویچ پنینی گوشت

ساندویچ پنینی گوشت یکی از انواع ساندویچ های خوشمزه و مقوی است که در حین مقوی بودن پر کالری می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ پنینی گوشت در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
گوشت چرخ کرده۲۰۰ گرم
پیاز۲ عدد
گوجه فرنگی۱ عدد
نان باگت۱ عدد بزرگ
نمک، فلفل سیاه و پادریکابه مقدار کافی
پودر سیر و ادویه تندوریبه مقدار کافی
پودر آویشن و ادویه گوشت مخلوطبه مقدار کافی
مواد لازم برای سس بشامل
شیر½ لیوان
کره۱۵ گرم
آرد۱ قاشق مرباخوری
پنیر گودا۳ ورق
سیر۱ عدد
مواد لازم برای سس درون نان
سس مایونز۱ قاشق غذاخوری
سس کچاپ۱ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه ساندویچ پنینی گوشت

مرحله اول

برای تهیه ساندویچ پنینی گوشت خوشمزه در ابتدای کار گوشت چرخ کرده را درون یک تابه حاوی روغن می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا گوشت تغییر رنگ پیدا کند، سپس پیازها را به صورت خلالی نازک خرد می کنیم.

مرحله دوم

زمانی که گوشت تغییر رنگ پیدا کرد، پیاز خلالی را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، پودر سیر، ادویه تندوری، پودر آویشن و ادویه گوشت به تابه اضافه کرده، سپس تفت می دهیم تا ادویه ها سرخ شوند.

مرحله سوم

حالا به سراغ درست کردن سس بشامل می رویم، برای این منظور کره را به همراه آرد درون یک قابلمه ریخته و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا کره و آرد یکدست شوند، سپس شیر را کم کم به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا سس را به صورت مداوم هم می زنیم تا کمی غلیظ شود، سپس پنیر گودا را به قابلمه اضافه کرده تا کاملا ذوب شود. در ادامه برای سس درون نان سس مایونز را به همراه سس کچاپ و سس خردل مخلوط می کنیم.

مرحله پنجم

در ادامه مقداری از مخلوط سس درون نان باگت ریخته و کاملا پخش می کنیم، سپس یک لایه گوجه فرنگی حلقه ای خرد شده درون آن می چینیم و روی آنرا با مواد گوشتی می پوشانیم. حالا سس بشامل را روی آن می ریزیم.

مرحله ششم

در این مرحله یک تابه گریل روی حرارت گذاشته تا کاملا داغ شود، سپس ساندویچ را درون آن گذاشته و دو طرف شان را کاملا گریل می کنیم تا برشته شوند. در نهایت ساندویچ پنینی گوشت را به همراه نوشابه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 16 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.