طرز تهیه اسنک گوشت

طرز تهیه اسنک گوشت و کالباس طرز تهیه اسنک گوشت و سیب زمینی طرز تهیه اسنک گوشت با فر طرز تهیه اسنک گوشت با ماهیتابه طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز طرز تهیه اسنک گوشت و مرغ طرز تهیه اسنک گوشت با اسنک ساز

اسنک گوشت یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی است که طرفدارهای زیادی در سراسر خاورمیانه دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسنک گوشت در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوشت چرخ کرده۴۰۰ گرم
فلفل دلمه ای۱ عدد کوچک
پیاز داغ۳ قاشق غذاخوری
رب گوجه فرنگی۱ قاشق غذاخوری
پنیر ورقه ایبه مقدار کافی
نان تستبه تعداد کافی
سس کچاپبه مقدار کافی
نمک، فلفل سیاه و پاپریکابه مقدار کافی
تخم گشنیز، زردچوبه و پودر سیربه مقدار کافی

طرز تهیه اسنک گوشت

مرحله اول

برای تهیه اسنک گوشت خوشمزه در ابتدای کار گوشت را به همراه مقداری آب، روغن مایع، نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، تخم گشنیز، زردچوبه و پودر سیر درون یک قابلمه مناسب ریخته و روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا پیاز داغ را به قابلمه اضافه کرده و اجازه می دهیم گوشت کاملا پخته شود. زمانی که گوشت کاملا پخته شد، فلفل دلمه ای را به صورت نگینی خرد کرده، سپس رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا به تفت دادن ادامه می دهیم تا رب گوجه فرنگی کاملا سرخ شده و بوی خامی آن از بین برود. حالا فلفل دلمه ای را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا عطر آن آزاد شود، سپس قابلمه را از روی حرارت کنار می گذاریم.

مرحله چهارم

در این مرحله روی نان های تست را مقداری سس کچاپ ریخته و با قاشق پخش می کنیم، سپس ورقه های پنیر را نصف کرده و روی هر نان نصف آنرا قرار می دهیم. حالا مقداری از مواد گوشتی روی نان تست می ریزیم.

مرحله پنجم

در ادامه یک نان تست روی مواد گوشتی گذاشته، سپس دستگاه ساندویچ ساز را روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. حالا نان های تست را درون دستگاه گذاشته و اجازه می دهیم اسنک ها به مدت پنج دقیقه گریل شوند.

مرحله ششم

پس از گذشت این زمان اسنک های گوشت را از دستگاه خارج کرده و درون ظرف مورد نظرمان می چینیم. در نهایت به دلخواه روی اسنک ها را با سس کچاپ، سس خردل و سس سفید تزیین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 6 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.