طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

طرز تهیه اسنک ساده طرز تهیه اسنک مرغ و سیب زمینی طرز تهیه اسنک مرغ با ماهیتابه طرز تهیه اسنک مرغ در ساندویچ ساز طرز تهیه اسنک مرغ بدون قارچ طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ طرز تهیه اسنک مرغ و کالباس طرز تهیه اسنک مرغ مرحله به مرحله

اسنک مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که معمولا برای پیش غذا درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۴۵۰ گرم
فلفل دلمه ای۲ عدد
پیاز درشت۱ عدد
قارچ۴۰۰ گرم
پنیر پیتزابه مقدار کافی
نان تست۱۲ عدد
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

مرحله اول

برای تهبه اسنک مرغ و قارچ خوشمزه و ساده ابتدای کار سینه مرغ را به صورت نواری نازک برش می زنیم. در ادامه فلفل دلمه ای را می شوییم، سپس دانه های آن را خارج می کنیم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله قارچ را می شوییم، سپس پوست آن را جدا می کنیم و به صورت حلقه ای برش می زنیم. در ادامه یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس فیله های نواری مرغ را درون کاسه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

حالا پوست پیاز را جدا می کنیم، سپس به صورت درشت رنده می کنیم و به کاسه حاوی فیله مرغ اضافه می کنیم. در ادامه نمک را به همراه فلفل سیاه به فیله های مرغ اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله روی کاسه را می پوشانیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال استراحت کند تا فیله های مرغ مزه دار شود. در ادامه پس از گذشت این زمان فیله های مرغ را از یخچال خارج می کنیم.

مرحله پنجم

حالا یک تابه مناسب انتخاب می کنیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن درون آن می ریزیم. در ادامه فیله های مرغ را درون تابه می چینیم و تفت می دهیم تا تغییر رنگ داده و طلایی شوند.

مرحله ششم

توجه داشته باشید که اجازه نمی دهیم فیله های مرغ خشک شوند. در ادامه فیله های مرغ را از تابه خارج می کنیم، سپس قارچ را به همراه مقداری نمک به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا آب آن کاملا کشیده شود.

مرحله هفتم

حالا دستگاه اسنک ساز را روشن می کنیم و اجازه می دهیم گرم شود، سپس کف و روی دستگاه را با مقداری روغن چرب می کنیم و نان تست را درون دستگاه قرار می دهیم. در ادامه یک لایه فیله مرغ می گذاریم.

مرحله هشتم

در این مرحله روی فیله های مرغ یک لایه قارچ می ریزیم، سپس فلفل دلمه ای را روی قارچ می ریزیم و روی آن را با پنیر پیتزا می پوشانیم، در آخر یک نان تست روی پنیر پیتزا قرار می دهیم، سپس در دستگاه را می بندیم.

مرحله نهم

در نهایت اجازه می دهیم اسنک مرغ به مدت ۳ تا ۵ دقیقه درون دستگاه بماند تا روی آن طلایی و خوش رنگ شود. در ادامه اسنک را از دستگاه خارج کنید، سپس درون ظرف مورد نظر بچینید و با سس دلخواه میل کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 18 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.