طرز تهیه ناگت گوشت

ناگت گوشت , طرز تهیه ناگت گوشت , دستور پخت ناگت گوشت چرخکرده

ناگت گوشت از غذاهای فوری بین المللی است که می توانیم مایه آنرا به صورت نیمه مجمد آماده کنیم و در زمان های خاص خیلی سریع سرخ کنیم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ناگت گوشت در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
کالباس یا ژامپون۱۰۰ گرم
پنیر پیتزابه مقدار کافی
پیاز۱ عدد
سیر۱ تا ۲ حبه
گوشت چرخ کرده۳۰۰ گرم
تخم مرغ۱ عدد
آرد سوخاری۱ لیوان
نمک، فلفل و زردچوبهبه مقدار کافی
پودر زنجبیل و پودر دارچینبه مقدار کافی

طرز تهیه ناگت گوشت

مرحله اول

برای تهیه ناگت گوشت خوشمزه ابتدای کار گوشت را به تکه های کوچک تقسیم می کنیم، سپس درون چرخ گوشت می ریزیم و درون یک کاسه مناسب چرخ می کنیم. در ادامه پوست سیر و پیاز را جدا می کنیم، سپس تمیز می شوییم.

مرحله دوم

حالا پیاز و سیر را با دندانه ها ریز رنده، رنده می کنیم، سپس درون صافی می ریزیم تا آب اضافی اش خارج شود. در ادامه پیاز و سیر رنده شده را به گوشت چرخ کرده اضافه می کنیم، سپس نمک، فلفل و زردچوبه، پودر زنجبیل و پودر دارچین را اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله مخلوط گوشت چرخ کرده را با دست خوب ورز می دهیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شود. در ادامه روی کاسه را با سلفون می پوشانیم، سپس به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا استراحت کند و مزه ها با هم ترکیب شود.

مرحله چهارم

حالا پس از گذشت ۱ ساعت گوشت چرخ کرده را از یخچال خارج می کنیم، سپس کالباس یا ژامبون را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه درون یک کاسه جداگانه تخم مرغ را اضافه می کنیم، سپس با چنگال هم می زنیم تا از لختگی خارج شود.

مرحله پنجم

در این مرحله آرد سوخاری را درون یک کاسه می ریزیم، سپس یک تابه مناسب انتخاب می کنیم و مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. در ادامه مقداری از مواد گوشت چرخ کرده بر می داریم.

مرحله ششم

حالا وسط گوشت چرخ کرده را با دست حفره ایجاد می کنیم، سپس مقداری کالباس یا ژامبون و پنیر پیتزا درون گوشت چرخ کرده می ریزیم، سپس با مواد گوشت روی آن را می پوشانیم. در ادامه ابتدا ناگت گوشت را درون تخم مرغ می غلطانیم.

مرحله هفتم

حالا ناگت گوشت را از تخم مرغ خارج می کنیم، سپس درون پودر سوخاری قرار می دهیم و می غلطانیم تا پودر سوخاری ناگت را پوشش دهد. در ادامه به همین ترتیب ادامه می دهیم تا مواد تمام شود، سپس ناگت را درون تابه قرار می دهیم و سرخ می کنیم.

مرحله هشتم

در نهایت زمانی که دو طرف ناگت ها کاملا سرخ شدند آن ها را از تابه خارج می کنیم، سپس روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی آن ها کاملا کشیده شود. در آخر ناگت های گوشت را درون ظرف مورد نظرتان بچینید و با خیار شور سرو کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 10 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.