طرز تهیه سالاد رولت سیب زمینی

طرز تهیه سالاد رولت سیب زمینی , دستور پخت سالاد رولت سیب زمینی

سالاد رولت سیب زمینی یکی از انواع فینگر فودهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد رولت سیب زمینی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی۱ کیلوگرم
هویج۳ عدد
خیارشور۶ عدد
ذرت۱ لیوان
ماست چکیده۱ کاسه کوچک
مایونز۳ قاشق غذاخوری
سیر۱ حبه
کره۱ قاشق غذاخوری
جعفری۱ دسته
نمکبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد رولت سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه سالاد رولت سیب زمینی خوشمزه در ابتدای کار پوست سیب زمینی ها را جدا کرده و می‌شوییم، سپس به همراه مقداری نمک درون یک قابلمه حاوی آب ریخته و روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم سیب‌ زمینی‌ ها درون آب جوش بمانند تا کاملا پخته و نرم شوند. در ادامه آنها را درون یک کاسه مناسب ریخته و با گوشکوب به خوبی می کوبیم تا پوره شوند، سپس کره را به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله پوره سیب زمینی را روی یک سلفون ریخته و با کمک قاشق به صورت مستطیل باز می کنیم، سپس سیر را به صورت ریز رنده کرده و به همراه سس مایونز، ماست و مقداری نمک درون یک کاسه می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا سس را به خوبی مخلوط کرده و روی پوره سیب زمینی می ریزیم و با قاشق به صورت یکنواخت پخش می کنیم. در ادامه هویج را با دندانه های ریز رنده، رنده کرده، سپس خیارشور را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله پنجم

حالا هویج را به همراه خیارشور، ذرت و جعفری خرد شده به صورت پخش و یکنواخت روی پوره سیب زمینی ریخته و آنرا به کمک سلفون رول می کنیم، سپس به مدت ۴ تا ۵ ساعت درون یخچال قرار می دهیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 19 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.