طرز تهیه کافه گلاسه

طرز تهیه کافه گلاسه با اسپرسو طرز تهیه کافه گلاسه موز فیلم طرز تهیه کافه گلاسه خانگی طرز تهیه کافه گلاسه بدون بستنی طرز تهیه کافه گلاسه قهوه قیمت کافه گلاسه طرز تهیه کافه گلاسه توت فرنگی طرز خوردن کافه گلاسه

کافه گلاسه یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کافه گلاسه در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
شیر۲ لیوان
پودر نسکافه۴ قاشق مرباخوری
بستنی وانیلی۸ اسکوپ
سس شکلات یا قهوهبرای تزیین

طرز تهیه کافه گلاسه

مرحله اول

برای تهیه کافه گلاسه به روش کافی شاپی در ابتدای کار شیر و پودر نسکافه را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت ملایم گذاشته و به خوبی هم می زنیم تا نسکافه درون شیر کاملا حل شود.

مرحله دوم

توجه داشته باشید زمانی که نسکافه درون شیر حل شد، بلافاصله قابلمه را از روی حرارت بردارید تا شیر نجوشد. حالا اجازه می دهیم شیر کمی خنک شود، سپس آنرا به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم.

مرحله سوم

در ادامه لیوان های سرومان را همچنین به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا خنک شوند. پس از گذشت این زمان لیوان ها را به همراه شیر نسکافه از یخچال خارج کرده و لیوان ها را با سس شکلات تزیین می کنیم.

مرحله چهارم

حالا درون لیوان ها ۲ اسکوپ بستنی ریخته و مقداری شیر نسکافه رو آنها می ریزیم. در ادامه مجددا درون لیوان ها ۲ اسکوپ بستنی ریخته و مابقی شیر نسکافه را به لیوان ها اضافه می کنیم تا پر شوند.

مرحله پنجم

در ادامه روی کافه گلاسه را با سس شکلات، بیسکویت و … تزیین کرده، سپس سرو می کنیم. توجه داشته باشید مقداری بستنی نسبت به سلیقه هر فرد ممکن است کاهش و یا حتی افزایش پیدا کند. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 1 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.