طرز تهیه موهیتو توت فرنگی

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی , دستور تهیه موهیتو توت فرنگی با عطر نعناع تازه

موهیتو توت فرنگی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه موهیتو توت فرنگی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم موهیتو توت فرنگی
توت فرنگی۱۰ عدد
برگ نعنا۱۰ عدد
شربت توت فرنگی۵ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش تازه۵ قاشق غذاخوری
آب خنک۲ لیوان
آب سودا۱ لیوان
لیمو ترش تازه۲ عدد

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی

مرحله اول

برای تهیه موهیتو توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار توت فرنگی ها را شسته و خرد می کنیم. در ادامه برگ نعنا را می شوییم و کنار می گذاریم، سپس آب خنک و شربت توت فرنگی را درون غذاساز می ریزیم.

مرحله دوم

حالا نصف مقدار توت فرنگی ها را به همراه آب لیمو ترش تازه به غذاساز اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در ادامه مابقی توت فرنگی های خرد شده را درون لیوان های سرومان می ریزیم.

مرحله سوم

در این مرحله لیمو ترش تازه را به صورت ورقه ای اسلایس کرده و به همراه برگ نعنا درون لیوان های سرومان قرار می دهیم. حالا موهیتو توت فرنگی را به لیوان ها اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا مواد باهم ادغام شوند.

مرحله چهارم

حالا آب سودا که یک نوع آب گازدار است را به همراه چند قالب یخ به لیوان های سرومان اضافه کرده و به دلخواه با برش توت فرنگی لیوان ها را تزیین می کنیم. در نهایت موهیتو توت فرنگی را سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 20 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.