طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

میلک شیک شکلاتی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که با مواد و طعم های مختلفی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک شکلاتی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم میلک شیک شکلاتی
شیر خنک۱ لیوان
پودر کاکائو۱ قاشق چایخوری
بستنی وانیلی۲ اسکوپ
بستنی شکلاتی۳ اسکوپ
شکلات تخته ای۱ قاشق غذاخوری
شکلات چیپسی و مغز گردوبرای تزیین

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک شکلاتی خوشمزه در ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل شیر را درون فریزر قرار می دهیم تا حالت یخی پیدا کند. در ادامه شیر را به همراه پودر کاکائو، بستنی وانیلی و شکلات تخته ای درون غذاساز می ریزیم.

مرحله دوم

حالا مواد درون غذاساز را به خوبی میکس می کنیم تا یکدست شوند. در ادامه لیوان سرومان را انتخاب می کنیم و دیواره های آنرا با سس شکلات تزیین کرده و به مدت ۱۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا سس شکلات سفت شود.

مرحله سوم

پس از گذشت این زمان لیوان را از یخچال خارج کرده، سپس اسکوپ های بستنی شکلاتی را درون لیوان می ریزیم و مایه میلک شیک را به لیوان اضافه می کنیم. حالا مقداری شکلات چیپسی روی شیک می ریزیم.

مرحله چهارم

در ادامه بنا به سلقیه مقداری مغز گردو روی شیک ریخته و سرو می کنیم. در صورت تمایل می توانید بجای پودر کاکائو از پودر نسکافه و همچنین از اسلایس های موز یخ زده و انواع آجیل ها در رسپی استفاده کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 15 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.