طرز تهیه میلک شیک طالبی

طرز تهیه شیک طالبی و موز شیک طالبی بدون بستنی طرز تهیه میلک شیک شکلاتی بدون بستنی شیک طالبی با بستنی

میلک شیک طالبی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که در سراسر جهان طرفدارهای زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک طالبی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
طالبی۱ عدد متوسط
شیر۱ لیوان
بستنی لیوانی وانیلی۲ عدد
شکر۲ قاشق غذاخوری
وانیلنوک قاشق چایخوری

طرز تهیه میلک شیک طالبی

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک طالبی به روش کافی شاپی در ابتدای کار پوست طالبی را جدا کرده و به ابعاد دلخواه برش می زنیم. حالا برش های طالبی را به همراه شیر به مدت ۴۰ دقیقه درون فریزر قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم طالبی و شیر درون فریزر بمانند تا طالبی منجمد و شیر حالت یخمکی پیدا کنید تا در نهایت میلک شیک خنکی داشته باشیم. پس از گذشت این زمان طالبی و شیر را از فریزر خارج می کنیم.

مرحله سوم

در ادامه طالبی را به همراه شیر درون غذاساز ریخته، سپس چند پالس می زنیم تا شیر و طالبی مخلوط شوند. حالا بستنی و وانیل را به غذاساز اضافه کرده و به خوبی میکس می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند.

مرحله چهارم

حالا میلک شیک به دست آمده را درون لیوان های سرومان ریخته و به دلخواه با سس شکلات و ترافل رنگی تزیین می کنیم. در صورتی که تمایل به داشتن میلک شیک غلیظ داشته باشید مقدار بستنی را افزایش دهید.

مرحله پنجم

در صورتی که تمایل به داشتن میلک شیک رقیق داشته باشید، مقدار شیر را افزایش دهید. در صورت تمایل می توانید از انواع میوه ها مثل موز، انبه، .. نیز در تهیه این نوشیدنی استفاده کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 23 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.