طرز تهیه اسموتی هندوانه

طرز تهیه اسموتی هندوانه و بستنی طرز تهیه اسموتی هندوانه ساده و خوشمزه طرز تهیه اسموتی هندوانه و طالبی طرز تهیه اسموتی هندوانه و توت فرنگی طرز تهیه اسموتی هندوانه بدون مخلوط کن طرز تهیه اسموتی هندوانه و سیب طرز تهیه اسموتی هندوانه و لیمو طرز تهیه اسموتی هندوانه با خامه

اسموتی هندوانه یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که برای رفع عطش در روزهای تابستان بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسموتی هندوانه در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
هندوانه۱ عدد
توت فرنگی۱۰ عدد
نعنا۱ شاخه
لیمو ترش تازه۱ عدد
یخبه مقدار کافی

طرز تهیه اسموتی هندوانه

مرحله اول

برای تهیه اسموتی هندوانه خوشمزه در ابتدای کار سر هندوانه را با یک چاقوی تیز برش زده و مقداری از هندوانه را با کمک اسکوپ خالی می کنیم. در ادامه گوشت کوب برقی را درون هندوانه قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا هندوانه را کاملا میکس می کنیم تا آب شود، سپس مقداری یخ خرد شده به هندوانه اضافه می کنیم. در ادامه توت فرنگی ها را شسته و نصف آنها را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و به هندوانه می افزاییم.

مرحله سوم

در ادامه مابقی توت فرنگی ها را پوره کرده و به هندوانه اضافه می کنیم. حالا نعنا را می شوییم و برگ های آن را جدا می کنیم، سپس لیمو ترش را به صورت ورقه ای خرد کرده و به همراه برگ های نعنا درون هندوانه می ریزیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 13 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.