طرز تهیه قهوه دالگونا

طرز تهیه قهوه دالگونا با نسکافه طرز تهیه قهوه دالگونا گرم قهوه دالگونا چیست قهوه دالگونا با شیر گرم طرز تهیه قهوه دالگونا با قهوه ترک فیلم طرز تهیه قهوه دالگونا نحوه خوردن قهوه دالگونا قهوه دالگونا با بستنی

قهوه دالگونا یکی از انواع نوشیدنی های های خوشمزه و پرطرفدار است که اصالت آن به کشور هند باز می گردد و همچنین به صورت گرم یا سرد سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه قهوه دالگونا در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم قهوه دالگونا
قهوه فوری۲ قاشق غذاخوری
آب جوش۲ قاشق غذاخوری
شکر۲ قاشق غذاخوری
شیر۱ پیمانه
یخبه مقدار کافی

طرز تهیه قهوه دالگونا

مرحله اول

برای تهیه قهوه دالگونا خوشمزه در ابتدای کار قهوه فوری را به همراه شکر و آب جوش درون یک کاسه مناسب ریخته و با قاشق هم می زنیم تا قهوه کاملا حل شود. حالا مواد درون کاسه را با همزن دستی به خوبی هم می زنیم.

مرحله دوم

زمانی که مخلوط قهوه روشن و خامه ای شد، هم زدن را متوقف می کنیم. در ادامه شیر را درون لیوان مورد نظرمان ریخته و چند قالب یخ به لیوان اضافه می کنیم، سپس مخلوط قهوه را به صورت پخش درون لیوان می ریزیم.

مرحله سوم

با این روش می توانید قهوه دالگونا را به صورت سرد سرو کنید. برای تهیه قهوه دالگونا به صورت گرم، شیر را روی حرارت ملایم قرار داده تا کاملا گرم شود و زمانی که شیر گرم شد آنرا درون لیوان مورد نظرمان می ریزیم.

مرحله چهارم

در ادامه قهوه فرم گرفته را به صورت پخش درون لیوان روی شیر ریخته و با قاشق به خوبی مخلوط می کنیم تا قهوه کاملا ترکیب شود. در نهایت قهوه دالگونا را به دلخواه به صورت گرم یا سرد سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 23 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.