طرز تهیه میلک شیک موز

طرز تهیه میلک شیک موز و نوتلا طرز تهیه شیک شکلات و موز میلک شیک موز با خامه طرز تهیه میلک شیک موز و بیسکویت فیلم طرز تهیه میلک شیک موز عکس شیک موز طرز تهیه شیک موز و انبه طرز تهیه شیک موز و پسته

میلک شیک موز یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و کافی شاپی است که به عنوان یک نوشیدنی محبوب در سراسر جهان شناخته شده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک موز در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
بستنی وانیلی۲ لیوان
شیر تازه۲ لیوان
موز۲ عدد
وانیل⅓ قاشق چایخوری سرخالی
یخ۱۰ قطعه کوچک

طرز تهیه میلک شیک موز

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک موز خوشمزه در ابتدای کار پوست موز را جدا کرده و به صورت درشت خرد می کنیم. در ادامه موز را به همراه شیر درون غذاساز می ریزیم، سپس چند پالس می زنیم تا مواد ترکیب شوند.

مرحله دوم

پس از میکس شدن موز با شیر، بستنی وانیلی را به همراه تکه های یخ و وانیل برای شفاف شدن میلک شیک به غذاساز اضافه کرده، سپس خوب میکس می کنیم تا یخ به طور کامل خرد شده و از نی رد شود.

مرحله سوم

برای اینکه از یخ کمتری در میلک شیک استفاده کنیم، موز را به ۳ قسمت تقسیم می کنیم، سپس درون یک ظرف مناسب می گذاریم. در ادامه موز را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه درون فریزر قرار می دهیم تا کمی منجمد شود.

مرحله چهارم

در ادامه میلک شیک را درون دو لیوان مناسب می ریزیم، سپس با خامه فرم گرفته شده، اسلایس های موز و ترافل های رنگی تزیین می کنیم. در پایان این نوشدنی خوشمزه و مقوی را سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 6 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.