طرز تهیه صبحانه انگلیسی

طرز تهیه صبحانه انگلیسی , دستور تهیه صبحانه انگلیسی

صبحانه انگلیسی یکی از انواع وعده های غذایی کامل است که با مواد و رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه صبحانه انگلیسی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم صبحانه انگلیسی
تخم مرغ۲ عدد
بیکن۴ ورق
سوسیس۲ عدد
نان تست۲ عدد
قارچ۱۰۰ گرم
گوجه گیلاسی۱ عدد
کنسرو لوبیا۱ لیوان
کرهبه مقدار کافی

طرز تهیه صبحانه انگلیسی

مرحله اول

برای تهیه صبحانه انگلیسی خوشمزه در ابتدای کار یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری کره به آن می افزاییم. در ادامه سوسیس را به اندازه ۲ بند انگشت خرد کرده و به تابه می افزاییم.

مرحله دوم

حالا سوسیس را کاملا سرخ کرده و از تابه خارج می کنیم و مجددا مقداری کره به تابه اضافه کرده و پس از ذوب شدن، بیکن را می افزاییم. در ادامه بیکن را سرخ کرده و از تابه خارج می کنیم، سپس قارچ را می شوییم.

مرحله سوم

در این مرحله در صورت نیاز مقداری کره را به تابه اضافه کرده، سپس قارچ را می افزاییم. حالا حرارت را زیاد می کنیم تا قارچ ها سرخ شده و آب نیندازند. در ادامه قارچ سرخ شده را از تابه خارج کرده و تخم مرغ ها را می افزاییم.

مرحله چهارم

حالا اجازه می دهیم تخم مرغ ها به خوبی سرخ شوند، سپس از تابه خارج می کنیم. در ادامه گوجه گیلاسی را شسته و به صورت دلخواه برش می زنیم و به سلیقه خود درون بشقاب صبحانه می چینیم.

مرحله پنجم

در این مرحله تخم مرغ ها را به همراه سوسیس، قارچ و بیکن درون بشقاب می چینیم، سپس کنسرو لوبیا را درون بشقاب می ریزیم. حالا یک تابه جداگانه روی حرارت گذاشته و اجازه می دهیم به خوبی گرم شود.

مرحله ششم

در ادامه نان تست ها را درون تابه گذاشته و دو طرفشان را کاملا سرخ می کنیم تا طلایی شوند، سپس درون بشقاب قرار می دهیم. در نهایت بشقاب را با اسلایس های لیمو تزیین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 21 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.