طرز تهیه شیرینی اسکار

فیلم طرز تهیه شیرینی اسکار ترکیب شیرینی اسکار ترکیبات شیرینی اسکار شیرینی اسکار در چه زمانی تهیه میشود طرز تهیه شیرینی اسکار گردویی کدام ماده از ترکیبات شیرینی اسکار است ماده شیرینی اسکار طرز تهیه شیرینی اسکار خانم گلاور

شیرینی اسکار یکیک از انواع شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی اسکار در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم شیرینی اسکار
تخم مرغ۲ عدد
پودر قند۱۰۰ گرم
کره۱۵۰ گرم
آرد قنادی۲۵۰ گرم
وانیل¼ قاشق چایخوری
پودر هل½ قاشق چایخوری
مغز گردو۱۲۰ گرم
مارمالاد یا ژله بریلوبه مقدار کافی

طرز تهیه شیرینی اسکار

مرحله اول

برای تهیه شیرینی اسکار خوشمزه ابتدا از ۳۰ دقیقه قبل تمام مواد یخچالی را از یخچال خارج می کنیم و در فضای آشپزخانه قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم مواد با دمای محیط به طور کامل هماهنگ شوند.

مرحله دوم

حالا درون یک کاسه مناسب کره به دمای محیط رسیده را اضافه می کنیم، سپس پودر قند را درون الک می ریزیم و روی کره الک می کنیم. در ادامه مواد را با دور تند همزن برقی به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه هم می زنیم تا سفید و کشدار شوند.

مرحله سوم

در این مرحله زرده های تخم مرغ را یکی یکی به مخلوط پودر قند و کره اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا بافت مواد یکدست شود. در ادامه پودر هل را به همراه وانیل به مخلوط پودر قند اضافه می کنیم و به مدت ۱ دقیقه هم می زنیم.

مرحله چهارم

حالا آرد را ۲ مرتبه الک می کنیم، سپس مجددا درون الک می ریزیم و روی مخلوط کره الک می کنیم. در ادامه مواد را با لیسک مخلوط می کنیم تا خمیر وسط کاسه جمع شود. توجه داشته باشید برای مخلوط کردن خمیر از دست استفاده نکنید.

مرحله پنجم

چون حرارت دست باعث می شود خمیر به روغن بیفتد. حالا مغز گردو را به صورت ریز با چاقو خرد می کنیم، سپس درون یک کاسه مناسب سفیده تخم مرغ را اضافه می کنیم و با چنگال هم می زنیم تا از لختگی خارج شود.

مرحله ششم

حالا فر را روی حرارت ۱۷۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه به اندازه یک گردو از خمیر بر می داریم و در دست به شکل گردو حالت می دهیم و درون سفیده تخم مرغ می غلطانیم.

مرحله هفتم

پس از اینکه خمیر به سفیده تخم مرغ آغشته شد، آن را درون مغز گردوی خرد شده می غلطانیم تا خمیر را کاور کند. در ادامه روی سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم، سپس خمیر ها را روی کاغذ روغنی می چینیم.

مرحله هشتم

در این مرحله با انگشت وسط خمیرها را فشار می دهیم تا حفره ایجاد شود. حالا سینی را طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم شیرینی ها به مدت ۲۰ دقیقه درون فر بمانند تا اطراف آن ها طلایی شده و کاملا بپزند.

مرحله نهم

در نهایت پس از این زمان شیرینی ها را از فر خارج می کنیم و اجازه می دهیم به طور کامل خنک شوند، سپس با مارمالاد یا ژله بریلو حفره های روی آن را پر می کنیم. در آخر این شیرینی خوشمزه را با چای زعفرانی سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 5 دی 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.