طرز تهیه دسر آناناسی

طرز تهیه دسر آناناسی , دستور تهیه دسر آناناس

دسر آناناسی یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بی نظیر است که برای پذیرایی بسیار مناسب است، این دسر خوش طعم، بافت سبک و نرمی دارد و خیلی راحت و سریع درست می‌شود، دسر آناناسی طرفداران زیادی دارد و به روش‌های مختلف درست می‌شود. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر آناناسی در ادامه با سایت آموزشی نکته‌چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
بیسکوئیت پتی‌پور۲ بسته
کمپوت آناناس۱ قوطی
خامه صبحانه۱ عدد
پودر کرم کارامل۱ عدد
شیر۴/۱ لیوان
دریم ویب یا پودر خامه۱ پاکت

طرز تهیه دسر آناناسی

مرحله اول

برای تهیه دسر آناناس مجلسی ابتدا پودر دریم ویب را در یک ظرف بریزید و سپس مقداری شیر به آن اضافه کنید و با همزن برقی هم بزنید تا کاملا با هم ترکیب شوند و مخلوط تشکیل شده مثل خامه پف کند، اگر پودر دریم ویب در دسترس نیست از یک پاکت خامه به جای آن استفاده کنید.

مرحله دوم

اگر از خامه به جای دریم ویب استفاده کردید، طعم آن را بچشید و اگر شیرینی آن کم بود، شکر به آن اضافه کنید، چون دریم ویب شیرین است و به طور کلی خوشمزه تر است، سپس در یک ظرف دیگر دریم ویب، کارامل و خامه را با هم ترکیب کنید.

مرحله سوم

بعد با همزن همه مواد را با هم مخلوط کنید تا بافت یکدستی تشکیل شود، سپس کمپوت آناناس را باز کنید و آب و تکه‌های میوه را از هم جدا کنید و آناناس‌ها را ریز خرد کنید، بعد بیسکوئیت‌ها را داخل آب آناناس فرو کنید و بیرون بیاورید تا خیس شوند.

مرحله چهارم

سپس بیسکوئیت‌ها را در کف ظرف مورد نظر بچینید تا کف ظرف کاملا با بیسکوئیت‌ها پوشیده شود، بعد یک لایه کرم روی بیسکوئیت‌ها بریزید تا تمام سطح آن‌ها را بپوشاند و سپس یک لایه از آناناس‌های خرد شده را روی کرم بریزید و پخش کنید.

مرحله پنجم

بعد دوباره یک لایه بیسکوئیت‌ روی آناناس‌ها بچینید و به همین ترتیب یک لایه خامه روی آن و یک لایه آناناس روی خامه می‌ریزیم تا ظرف پر شود، سپس ظرف را داخل یخچال قرار دهید و به مدت ۲ تا ۳ ساعت زمان دهید تا دسر خودش را بگیرد.

مرحله ششم

سپس دسر آناناسی را از یخچال بیرون بیاورید و در شکل و اندازه دلخواه برش بزنید و روی آن مقداری شکلات ذوب شده بریزید و با شکلات چیپسی و برش‌های آناناس تزئین کنید و در ظرف مناسب قرار دهید و این دسر خوش طعم را سرو کنید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.