طرز تهیه کیک نوتلا

طرز تهیه کیک نوتلا دونفره طرز تهیه کیک نوتلا بدون فر کیک نوتلا کافی شاپی فیلم طرز تهیه کیک نوتلا طرز تهیه کیک بستنی نوتلا کیک نوتلا با آب جوش کیک نوتلا پنبه ای قیمت کیک نوتلا

کیک نوتلا یکی از انواع کیک های خوشمزه بین المللی است که معمولا در کافی شاپ ها به همراه نوشیدنی های داغ سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کیک نوتلا در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم کیک نوتلا
تخم مرغ۴ عدد
آرد۲ پیمانه
شکر۱ پیمانه
شیر۱ پیمانه
روغن مایع۱ پیمانه
نوتلا۴ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو۳ قاشق غذاخوری
بکینگ پودر۱ قاشق غذاخوری
وانیل½ قاشق چایخوری

طرز تهیه کیک نوتلا

مرحله اول

برای تهیه کیک نوتلا خوشمزه ابتدا یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم، سپس تخم مرغ را به همراه شکر و وانیل به آن اضافه می کنیم و با دور تند همزن برقی به مدت ۱۰ دقیقه هم می زنیم تا مواد سفید و کش دار شود.

مرحله دوم

حالا نوتلا را به مخلوط تخم مرغ و شکر اضافه می کنیم، سپس مجددا با دور تند همزن برقی مخلوط می کنیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شود. در ادامه روغن مایع را به همراه شیر به مخلوط تخم مرغ اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله مخلوط تخم مرغ را هم می زنیم تا ترکیب و یکدست شود. در ادامه آرد را به همراه بکینگ پودر و پودر کاکائو درون یک کاسه جداگانه می ریزیم و مخلوط می کنیم، سپس مخلوط آرد را ۲ مرتبه الک می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مخلوط آرد را مجددا درون الک می ریزیم و این بار روی مخلوط تخم مرغ طی ۳ مرحله اضافه می کنیم. در ادامه با کمک لیسک مواد را به صورت چرخشی و دورانی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شود.

مرحله پنجم

در این مرحله فر را روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم و اجازه می دهیم فر کاملا گرم شود. در ادامه قالب را با مقداری روغن مایع چرب می کنیم، سپس کاغذ روغنی را درون قالب قرار می دهیم و فیکس می کنیم.

مرحله ششم

حالا مایه کیک را درون قالب می ریزیم، سپس چند بار قالب را محکم روی سطح کار می کوبیم تا حباب های درون کیک از بین برود. در ادامه کیک را طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه درون فر بماند.

مرحله هفتم

در این مرحله پس از گذشت این زمان کیک نوتلا را با خلال دندان یا سیخ چوبی تست می کنیم. به این منظور خلال دندان یا سیخ چوبی را درون کیک فرو می بریم اگر چیزی به آن نچسبید یعنی کیک کاملا پخته است.

مرحله هشتم

در نهایت کیک را از فر خارج می کنیم، سپس اجازه می دهیم کاملا خنک شود، سپس کیک را برش می زنیم و درون ظرف مورد نظر می چینیم. در آخر می توانید کیک را با شکلات چیپسی و خلال پسته تزئین کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 19 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.