طرز تهیه مارشمالو

طرز تهیه مارشمالو با پودر ژلاتین طرز تهیه مارشمالو بدون پودر ژلاتین طرز تهیه مارشمالو عروسکی طرز تهیه مارشمالو با نشاسته طرز تهیه مارشمالو با پودر ژله طرز تهیه مارشمالو در منزل با تصاویر طرز تهیه مارشمالو شکلاتی طرز تهیه مارشمالو خانگی آپارات

مارشمالو از شیرینی های ساده و خوشمزه بین المللی است که معمولا به همراه نوشیدنی های داغ سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه مارشمالو در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم مارشمالو
پودر ژله با طعم دلخواه۱ بسته
شکر۲ قاشق غذاخوری
آب داغ⅓ لیوان
پودر نارگیلبه مقدار کافی

طرز تهیه مارشمالو

مرحله اول

برای تهیه مارشمالو خوشمزه ابتدای کار درون یک ظرف مناسب و قابل حرارت آب، شکر و پودر ژله را اضافه می کنیم. در ادامه ظرف را روی حرارت بخار کتری قرار می دهیم و بنماری می کنیم تا ذرات شکر و ژله به طور کامل حل شود.

مرحله دوم

حالا پس از گذشت ۲ دقیقه مواد را از روی حرارت کتری بر می داریم. در ادامه با دور تند همزن برقی به مدت ۳ تا ۴ دقیقه مخلوط می کنیم تا مواد فرم بگیرد. توجه داشته باشید زیاد هم زدن مواد باعث می شود بافت آن سفت شود.

مرحله سوم

در این مرحله قالب مورد نظر را انتخاب می کنیم، سپس قالب را با مقداری روغن به کمک برس چرب می کنیم. در ادامه مایه مارشمالو را درون قیف می ریزیم، سپس درون قالب پایپ می کنیم و روی آن را با پشت قاشق صاف می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله قالب را درون یخچال قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال بماند تا خودش را بگیرد و ژله ای شود. در ادامه پس از گذشت این زمان قالب مارشمالو را از یخچال خارج می کنیم.

مرحله پنجم

حالا به کمک لبه چاقو اطراف مارشمالو را آزاد می کنیم و از قالب خارج می کنیم. در ادامه درون یک کاسه مقداری پودر نارگیل می ریزیم، سپس ماشمالو ها را درون پودر نارگیل می غلطانیم تا به پودر نارگیل آغشته شود.

مرحله ششم

در صورت نبود پودر نارگیل می توانید مارشمالو را درون نشاسته ذرت بغلطانید تا با یک لایه پودر نارگیل یا نشاسته ذرت به طور کامل پوشش داده شود. در پایان  مارشمالوها را درون ظرف مورد نظر می چینیم، سپس با چای زعفرانی میل کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 12 آذر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.