طرز تهیه پودر بامیه

پودر بامیه برای چی خوبه طریقه مصرف پودر بامیه پودر بامیه نی نی سایت پودر بامیه برای لاغری مقدار مصرف پودر بامیه خرید پودر بامیه طرز تهیه بامیه خشک شده فیلم طرز تهیه بامیه خشک

پودر بامیه یکی از انواع چاشنی های خوشمزه غذا است که برای خوشمزه و لعاب دار تر کردن غذاها مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پودر بامیه در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم پودر بامیه
بامیهبه مقدار کافی

طرز تهیه پودر بامیه

مرحله اول

برای تهیه پودر بامیه خوشمزه در ابتدای کار سر بامیه ها را با چاقو برش زده و به خوبی می شوییم، سپس روی یک پارچه حوله ای پهن می کنیم و اجازه می دهیم به مدت ۱ ساعت در دمای محیط کمی خشک شوند.

مرحله دوم

پس از گذشت این زمان بامیه ها را از طول برش زده و نصف می کنیم، سپس درون سینی دستگاه خشک کن می چینیم. حالا سینی را درون دستگاه گذاشته و دستگاه را با حرارت با ۶۸ درجه روشن می کنیم تا بامیه ها خشک شوند.

مرحله سوم

در صورت ریز بودن بامیه ها با حرارت ۶۸ درجه آنها به مدت ۱۲ ساعت کاملا خشک می شوند. پس از این مدت بامیه ها را درون غذاساز ریخته به خوبی میکس می کنیم تا پودر شوند، سپس درون یک ظرف مناسب می ریزیم.

مرحله چهارم

در نهایت می توانید یک قاشق مرباخوری تا یک قاشق غذاخوری از پودر بامیه درون انواع خورش ها، سوپ ها و آش ها ریخته تا غلظت آنها افزایش پیدا کند. در صورت نبود دستگاه می توانید بامیه ها را در هوای آزاد خشک کنید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 23 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.