طرز تهیه دسر بیسکویتی

طرز تهیه دسر بیسکویتی یخچالی طرز تهیه دسر بیسکویتی پتی بور طرز تهیه دسر یخچالی با بیسکویت پتی بور دسر بیسکویتی ساده طرز تهیه دسر با بیسکویت پتی بور و موز طرز تهیه دسر بیسکویتی بدون فر طرز تهیه دسر بیسکویت پتی بور با نشاسته

دسر بیسکویتی یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر بیسکویتی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم دسر بیسکویتی
بیسکویت پتی بور۱ بسته
موز۲ عدد
بستنی۱ لیوان
شیر½ لیوان
بادام۱۲ عدد
پودر کاکائوبه مقدار کافی
کرم بادام زمینیبه مقدار کافی
کرم بیسکویتیبه مقدار کافی

طرز تهیه دسر بیسکویتی

مرحله اول

برای تهیه دسر بیسکویتی خوشمزه در ابتدای کار بیسکویت پتی بور را خرد کرده و درون غذاساز می ریزیمT سپس به خوبی میکس می کنیم تا بیسکویت پودر شود. حالا موز را خرد کرده و به همراه شیر درون غذاساز می ریزیم.

مرحله دوم

در ادامه بستنی را به همراه بادام، کرم بادام زمینی و کرم بیسکویتی درون غذاساز می ریزیم، سپس به خوبی میکس می کنیم تا یک مایه غلیظ حاصل شود. در ادامه یک لایه از بیسکویت پودر شده را درون لیوان های سرومان می ریزیم.

مرحله سوم

حالا روی بیسکویت پودر شده را با گوشکوب به خوبی صاف و یکدست می کنیم، سپس یک لایه از مایه شیر موزی روی بیسکویت می ریزیم. در ادامه این کار را لایه به لایه انجام می دهیم تا مواد تمام شوند.

مرحله چهارم

در ادامه مقداری پودر کاکائو روی دسر الک کرده و با موز خرد شده تزیین می کنیم. در نهایت دسر را به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال گذاشته تا کاملا خنک شود و پس از گذشت این زمان سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 1 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.