طرز تهیه توپک بیسکویتی

طرز تهیه توپک شکلاتی با بیسکویت پتی بور طرز تهیه توپک شکلاتی ساده طرز تهیه ترافل شکلاتی با بیسکویت پتی بور طرز تهیه توپک شکلاتی با کیک توپک شکلاتی با بیسکویت ساقه طلایی طرز تهیه توپک شکلاتی بدون کیک

توپک بیسکویتی یکی از انواع شرینی های خوشمزه و مجلسی است که با مواد و رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه توپک بیسکویتی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم توپک بیسکویتی
بیسکویت پتی بور۱ بسته
موز۱ عدد
شکلات تلخ۱۵۰ گرم

طرز تهیه توپک بیسکویتی

مرحله اول

برای تهیه توپک بیسکویتی خوشمزه در ابتدای کار بیسکویت پتی بور را با دست به خوبی خرد می کنیم. در ادامه موز را با پشت چنگال پوره و له کرده، سپس به همراه بیسکویت خرد شده درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا بیسکویت و موز را با دست به خوبی چنگ می زنیم تا یکدست شوند. در ادامه شکلات تلخ را خرد کرده و روی حرارت بخار کتری بنماری می کنیم تا شکلات کاملا ذوب شود، سپس از مخلوط بیسکویت به اندازه گردو جدا می کنیم.

مرحله سوم

حالا گلوله های بیسکویتی را درون شکلات بنماری شده می غلطانیم، سپس درون سینی که با کاغذ روغنی پوشانده ایم می چینیم. در ادامه سینی را درون یخچال گذاشته و اجازه می دهیم توپک ها به مدت ۱ ساعت درون یخچال بمانند.

مرحله چهارم

برای طعم بهتر توپک ها بهتر است اجازه دهید آنها به مدت ۱ شب درون یخچال استراحت کنند. در نهایت توپک ها را درون ظرف مورد نظرمان منتقل کرده و با بریلو تزیین می کنیم، سپس به همراه چای سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 30 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.