طرز تهیه سس شکلاتی

طرز تهیه سس شکلاتی برای روی کیک طرز تهیه سس شکلاتی با خامه طرز تهیه سس شکلاتی برای دونات طرز تهیه سس شکلاتی براق برای روی کیک طرز تهیه سس شکلاتی غلیظ طرز تهیه سس شکلاتی برای کیک خیس طرز تهیه سس شکلاتی غلیظ با پودر کاکائو طرز تهیه سس شکلاتی بدون شیر

سس شکلاتی یکی از انواع سس های شیرینی پزی است که برای تزیین برخی از شیرینی ها و کیک ها مورد استفاده قرار می گیرد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سس شکلاتی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم سس شکلاتی
شکلات تخته ایبه مقدار کافی
روغن مایعبه مقدار کافی

طرز تهیه سس شکلاتی

مرحله اول

برای تهیه سس شکلاتی به روش خانگی در ابتدای کار کتری حاوی آب را روی حرارت زیاد گذاشته و اجازه می دهیم آب جوش بیاید، سپس شکلات تخته ای را به صورت ریز خرد کرده و درون یک کاسه مقاوم در برابر حرارت می ریزیم.

مرحله دوم

زمانی که آب درون کتری جوش آمد، بلافاصله حرارت را کم کرده و کاسه را روی آن قرار می دهیم، سپس شکلات را بنماری می کنیم تا کاملا ذوب شود. پس از اینکه ۷۰ درصد شکلات ها آب شد، کاسه را از روی حرارت بر می داریم.

مرحله سوم

حالا با سرعت العمل بالا روغن مایع را به کاسه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. غلظت سس شکلات نسبت به سلیقه شما قابل تغییر می باشد، سپس می توانید درون فریزر نگهداری کنید. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 4 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.