طرز تهیه خامه فرم گرفته

طرز تهیه خامه فرم گرفته با سفیده تخمه مرغ طرز تهیه خامه فرم گرفته بدون پودر خامه فیلم طرز تهیه خامه فرم گرفته با خامه صبحانه طرز تهیه خامه فرم گرفته برای نون خامه ای طرز تهیه خامه فرم گرفته شکلاتی طرز تهیه خامه فرم گرفته با همزن دستی فیلم طرز تهیه خامه فرم گرفته بدون همزن برقی طرز تهیه خامه فرم گرفته با خامه صبحانه و پودر خامه

خامه فرم گرفته یکی از انواع مواد مورد نیاز در تهیه انواع دسرها و شیرینی ها می باشد که با رنگ ها و طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خامه فرم گرفته در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم خامه قنادی
خامه قنادیبه مقدار کافی
رنگ خوراکی ژله ای۲ قطره
پودر کاکائو۲  قاشق غذاخوری

طرز تهیه خامه فرم گرفته

مرحله اول

برای تهیه خامه فرم گرفته خانگی ابتدای کار خامه قنادی را در دمای آشپزخانه قرار می دهیم تا کمی ذوب شود، سپس درون یک کاسه بزرگتر مقداری یخ می ریزیم و کاسه حاوی خامه را روی تکه های یخ قرار می دهیم تا خامه سریع تر فرم بگیرد.

مرحله دوم

حالا خامه قنادی را با دور تند همزن برقی به مدت ۳ تا ۴ دقیقه هم می زنیم تا رد پره های هم زن روی خامه بماند و زمانی که کاسه را بر می گردانیم خامه از کاسه جدا نشود. در ادامه برای تهیه خامه شکلاتی پودر کاکائو را درون الک می ریزیم.

مرحله سوم

در این مرحله پودر کاکائو را روی خامه قنادی الک می کنیم و مجددا خامه را به مدت ۳ دقیقه هم می زنیم تا خامه شکلاتی شود. برای تهیه خامه در رنگ های مختلف، رنگ خوراکی ژله ای دلخواه را به خامه قنادی اضافه می کنیم و هم می زنیم.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید رنگ خوراکی حتما باید ژله باشد، رنگ خوراکی مایع را نمی توان برای خامه قنادی استفاده کرد. در آخر خامه قنادی ساده، شکلاتی یا رنگی را برای تزئین انواع کیک یا شیرینی استفاده می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 31 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.