طرز تهیه تارت سیب

طرز تهیه تارت سیب بدون فر طرز تهیه تارت سیب فرانسوی طرز تهیه تارت سیب کاراملی طرز تهیه تارت سیب و دارچین طرز تهیه تارت سیب و گردو فیلم طرز تهیه تارت سیب طرز تهیه تارت سیب رژیمی

تارت سیب یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود و به عنوان شیرینی خشک شناخته شده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تارت سیب در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم تارت سیب
سیب۲ عدد
خمیر هزارلا۱ بسته
کره۲۵ گرم
پودر دارچین½ قاشق چایخوری
شکر½ لیوان

طرز تهیه تارت سیب

مرحله اول

برای تهیه تارت سیب خوشمزه در ابتدای کار فر را با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا فر کاملا گرم شود. در ادامه سیب ها را شسته و از وسط به دو قسمت تقسیم می کنیم، سپس به صورت نازک برش می زنیم.

مرحله دوم

حالا برش های سیب را به مدت ۵ دقیقه درون آب جوش قرار می دهیم تا نرم شوند. در ادامه شکر را درون یک تابه مناسب می ریزیم، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار داده و اجازه می دهیم شکر کاملا ذوب و کاراملی شود.

مرحله سوم

در این مرحله کره را روی حرارت بخار کتری بنماری می کنیم تا کاملا ذوب شود، سپس پودر دارچین را به آن اضافه کرده و مخلوط می کنیم. در ادامه خمیر هزارلا را روی سطح کار گذاشته و با وردنه روی آن می کشیم تا باز شود.

مرحله چهارم

حالا خمیر را به صورت نواری و عمودی به ۶ قسمت یکسان برش می زنیم، سپس روی برش های خمیر را با مخلوط کره و دارچین رومال می کنیم. در ادامه سیب ها را درون آبکش ریخته و اجازه می دهیم آب اضافی شان کشیده شود.

مرحله پنجم

در این مرحله سیب ها را روی هم لبه خمیر می چینیم، سپس خمیر را رول می کنیم تا سیب ها حالت گل پیدا کنند. در ادامه درون قالب مافین را با کاغذهای کپسولی می پوشانم و مقداری از کارامل درون آنها می ریزیم.

مرحله ششم

حالا روی سیب ها را با مخلوط کره رومال کرده و آنها را به صورت وارونه درون کاغذهای کپسولی می گذاریم. در ادامه قالب را طبقه وسط فر گذاشته و اجازه می دهیم تارت ها به مدت ۳۰ دقیقه درون فر بمانند تا پخته شوند.

مرحله هفتم

پس از گذشت این زمان قالب را از فر خارج کرده و تارت های سیب را از کاغذ کپسولی جدا می کنیم. در نهایت تارت ها را درون ظرف مورد نظرمان می چینیم، سپس به همراه چای تازه دم سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 21 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.