طرز تهیه رب انار

طرز تهیه رب انار تقلبی طرز تهیه رب انار نی نی سایت طرز تهیه رب انار با مخلوط کن طرز تهیه رب انار در طب اسلامی طرز تهیه رب انار با شیره انگور طرز تهیه رب انار قجری طرز تهیه رب انار با انار سفید طرز تهیه رب انار خانگی اپارات

رب انار یکی از انواع رب های بسیار محبوب و پرطرفدار ایرانی است که در تهیه انواع غذاهای سنتی استفاده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه رب انار در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم رب انار
انار ملسبه مقدار کافی

طرز تهیه رب انار

مرحله اول

برای تهیه رب انار ساده در ابتدای کار انار ها را می شوییم، سپس از وسط نصف می کنیم. در ادامه با قاشق پشت انارها می کوبیم تا دانه های آنها خارج شود و پس از آن دانه های انار را درون دستگاه آبمیوه گیری می ریزیم.

مرحله دوم

حالا آب انار را می گیریم، سپس از صافی رد می کنیم و درون یک قابلمه مناسب می ریزیم. در ادامه قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم رب انار جوش بیاید و پس از آن کف روی رب انار را با کفگیر می گیریم.

مرحله سوم

در این مرحله آب انار را به صورت مداوم هم می زنیم تا رب انار به غلظت دلخواهمان برسد. در ادامه زمانی که رب انار به غلظت مطلوب رسید حرارت را خاموش می کنیم، سپس اجازه می دهیم رب انار در دمای محیط خنک شود.

مرحله چهارم

در نهایت یک شیشه درب دار انتخاب می کنیم، سپس درون آن را با یک پارچه تمیز می کنیم. در ادامه رب انار را درون ظرف می ریزیم، سپس درب آن را محکم می بندیم تا از ورود هوا جلو گیری کنیم، سپس در یخچال نگهداری می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.