طرز تهیه ژله رولی

طرز تهیه ژله رولی با بستنی وانیلی طرز تهیه ژله رولی قالبی طرز تهیه ژله رولی بسیار ساده طرز تهیه ژله رولی بدون بستنی طرز تهیه ژله رولی با شیر طرز تهیه ژله رولی با ژله آلوئه ورا طرز تهیه ژله رولی با خامه طرز تهیه ژله رولی رنگین کمانی

ژله رولی یکی از انواع دسرهای ساده و جذاب است که معمولا از آنها برای تزیین استفاده می شود و ظاهر آنها سفره را شکیل تر می کند، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ژله رولی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم ژله رولی
پودر ژله با طعم دلخواه۱ بسته
آب جوش۱ لیوان
بستنی وانیلی۱ لیوان

طرز تهیه ژله رولی

مرحله اول

برای تهیه ژله رولی مجلسی در ابتدای کار از ۳۰ دقیقه قبل از شروع کار بستنی را از یخچال خارج کرده و در فضای آشپزخانه قرار می دهیم تا کاملا آب شود. حالا پودر ژله را به همراه آب جوش درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا ژله را به خوبی مخلوط می کنیم تا ذرات آن کاملا حل شده و ژله شفاف شود. در ادامه اجازه می دهیم ژله در فضای آشپزخانه استراحت کند تا دمای آن با دمای محیط سازگار شده و بخ طور کامل خنک شود.

مرحله سوم

زمانی که ژله خنک شد، بستنی آب شده را به کاسه اضافه کرده و در حد مخلوط شدن هم می زنیم. توجه داشته باشید هم زدن بیش از حد ژله بستنی باعث می شود مواد به خوبی ترکیب شده و دو لایه نشود.

مرحله چهارم

حالا درون یک سینی با سایز متوسط را با کیسه فریزر می پوشانیم، سپس مایه ژله بستنی را درون آن می ریزیم. در ادامه سینی را به آرامی به مدت ۳ تا ۴ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا سفت شود.

مرحله پنجم

پس از گذشت این زمان ژله بستنی را به اندازه های ۱ سانتی متری به صورت نواری برش زده، سپس به آرامی رول می کنیم. دقت کنید رول های ژله را آزاد یا فشرده رول نکنید به دلیل آنکه ترک می خورند. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 4 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.