طرز تهیه کلاب مرغ

طرز تهیه کلاب مرغ , دستور پخت کلاب مرغ ناپلئونی

کلاب مرغ یکی از انواع فینگر فودهای خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کلاب مرغ در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۳۰۰ گرم
پیازچه۳ قاشق غذاخوری
جعفری۳ قاشق غذاخوری
مغز گردو۳ قاشق غذاخوری
ذرت۳ قاشق غذاخوری
نان تست۱۰ عدد
مواد لازم برای سس
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش تازهبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه کلاب مرغ

مرحله اول

برای تهیه کلاب مرغ خوشمزه در ابتدای کار سینه مرغ را به همراه پیاز و مقداری نمک درون یک قابلمه حاوی آب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت متوسط گذاشته و اجازه می دهیم سینه مرغ کاملا پخته شود.

مرحله دوم

در این فاصله پیازچه را به همراه جعفری و مغز گردو به صورت ریز خرد کرده و به همراه ذرت درون یک کاسه مناسب می ریزیم. زمانی که سینه مرغ کاملا پخته شد، آنرا به صورت ریز خرد کرده و به کاسه می‌ افزاییم.

مرحله سوم

حالا به سراغ درست کردن سس می رویم، برای این منظور سس مایونز را به همراه مقداری نمک، آب لیمو ترش تازه و فلفل سیاه درون یک کاسه جداگانه ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم تا سس یکدست شود.

مرحله چهارم

در ادامه سس را به کاسه اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا مواد به سس آغشته شوند. حالا اطراف نان تست را با چاقو جدا کرده و پودر می کنیم و نان تست را به دو مثلث یکسان تقسیم می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مقداری از مواد کلاب مرغ را روی نان تست ریخته و آنرا با نان تست دیگر می پوشانیم، سپس اطراف نان را با سس رومال کرده و درون نان تست پودر شده می غلطانیم و با گوجه گیلاسی تزیین می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 14 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.