طرز تهیه نان سیر با نان باگت

طرز تهیه نان سیر با نان باگت , دستور پخت نان سیر با نان باگت

نان سیر با نان باگت یکی از انواع نان های خوشمزه و بین المللی است که طرفدارهای زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نان سیر با نان باگت در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم نان سیر با نان باگت
نان باگت۱ عدد
سیر۱ بوته
جعفری۲ قاشق غذاخوری
روغن زیتونبه مقدار کافی
پنیر پیتزابه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه نان سیر با نان باگت

مرحله اول

برای تهیه نان سیر با نان باگت خوشمزه در ابتدای کار فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود، سپس ابتدای بوته سیر را با چاقو برش زده و درون ورق فویل می پیچیم و درون فر می گذاریم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم سیر به مدت ۴۵ دقیقه درون فر بماند تا کاملا پخته و نرم شود. در ادامه جعفری را شسته و به صورت ریز ساطوری می کنیم، سپس سیر پخته شده را به جعفری اضافه کرده و با قاشق به خوبی مخلوط و له می کنیم.

مرحله سوم

در ادامه مقداری نمک فلفل سیاه و روغن زیتون به مخلوط سیر و جعفری اضافه کرده و به خوبی ترکیب می کنیم. حالا نان باگت را به صورت ورقه ای به دو قسمت تقسیم کرده، سپس از مخلوط جعفری روی نان باگت می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا مواد را به خوبی روی نان باگت پخش کرده و روی آنرا با مقداری پنیر پیتزا می پوشانیم. در ادامه نان را درون فر گذاشته تا به مدت ۱۰ دقیقه پخته و برشته شود. پس از گذشت این زمان سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 29 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.