طرز تهیه سالاد هاوایی

طرز تهیه سالاد هاوایی , دستور پخت سالاد هاوایی

سالاد هاوایی یکی از انواع سالادهای خوشمزه بین المللی است که با میوه های استوایی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد هاوایی در ادامه با سایت آموزشی نکته چی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
انبه۱ عدد
آووکادو۱ عدد
گوجه گیلاسی۸ عدد
پیازچه۴ ساقه
جعفری۴ قاشق غذاخوری
مواد لازم برای سس سالاد
ماست۳ قاشق غذاخوری
پنیر پارمسان۱ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق غذاخوری
سس مایونز۱ قاشق غذاخوری
نمک۲ قاشق چایخوری
فلفل سیاه و سفید۱ قاشق چایخوری
پودر آویشن۱ قاشق چایخوری

طرز تهیه سالاد هاوایی

مرحله اول

برای تهیه سالاد هاوایی خوشمزه ابتدای کار انبه و آووکادو را می شوییم، سپس پوست و هسته آن ها را جدا کرده و به صورت نگینی خرد می کنیم. در ادامه گوجه گیلاسی را می شوییم و به ۲ قسمت تقسیم می کنیم.

مرحله دوم

حالا جعفری و پیازچه را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی شان خارج شود. در ادامه پیازچه را به صورت ریز خرد می کنیم، سپس جعفری را روی تخته گوشت قرار می دهیم به صورت ریز خرد می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله انبه را به همراه آووکادو، گوجه گیلاسی، جعفری و پیازچه درون یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه سس سالاد را آماده می کنیم، برای این منظور ابتدا سس مایونز را به همراه ماست درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا سس خردل را به سس و ماست اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم تا بافت مواد به خوبی یکدست شوند. در ادامه پنیر پارمسان را به همراه نمک، فلفل سیاه، فلفل سفید و پودر آویشن به سس اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله سس را مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند، سپس روی سالاد هاوایی می ریزیم و با قاشق زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد سالاد برود. در ادامه روی کاسه حاوی سالاد را با سلفون می پوشانیم.

مرحله ششم

در نهایت اجازه می دهیم سالاد به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال استراحت کند تا مزه ها با هم ترکیب شوند. در آخر پس از گذشت این زمان سالاد هاوایی را از یخچال خارج می کنیم، سپس با لیمو ترش تازه سرو می کنیم. نوش جان.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام نکته چی و لینک مستقیم بلا مانع است.